Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

övningskörning

övningskörde för första gången igår, fett kul! :D
Jag var faktiskt riktigt duktig ;$ tränade på start, broms, växling, dragläge, fickparkera och köra! ;)
Och eftersom jag fyllde 16 år nu i oktober, så har jag inte fått köra tidigare, och eftersom vi skulle ha papper som bevis på att vi varit på kursen! Och även sån där bevis på att mamma är giltig "körkompis" ? ;p
Vi har även bestämt att det ska bli av varje helg! :D

Postat av: Sandra

Ja köra bil är looovely :)

Postat av: Denise Holmsten♥

Inga elaka kommentarer tack!

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

har hört att det beror på hur många kommentarer man får :p

Postat av: iiiden med 3 i

sv: ja gör det ! Det blev jätte fint på henne!:D



hm... ja vet inte va jag gör !:o

Postat av: Denise holmsten

Hallå själv! det är bara bra själv ? :D <3

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Nt så bra jag är sjuk, sjdå?

Kramizar Evve!

Postat av: Matilda

Sv: Bra med mig! Hur är det med dig då? :)

Postat av: iiiden med 3 i

sv: ja de kan nog vara de! svarat på en del kommentarer:D

kram

Postat av: Sara

Har legat med på den listan jättelänge, antar att det är för att folk gillar det jag skriver :)

Postat av: Liuza

wow va duktig du är, jag är 20 och har fortfarande inte orkat ta tag i körandet hehe :$

Postat av: anna

sv: tja :D



jna har lunginflammation så sådär sj då?

Postat av: Denise Holmsten♥

sv: ja det har jag varit nu i nån vecka :) dock går man upp och ner helatiden! men det gäller som sagt att bara vara aktiv! svara på komentarer osv :) puss

Postat av: sabina

Åh vad roligt! :D Det är sjukt roligt att övningsköra! hah :)

Postat av: Anonym

svar: haha tack! :) din header är sööt! :* vad gör du?

Postat av: josefin

sv: Jag mår bra :) sj?

Postat av: emilkingen

Tjena på dig ! :)

Ville bara önska dig en trevlig början på veckan, och riktigt bra och cool blogg med riktigt ball design du har! :)

Kolla gärna in med , kram Emil !

Postat av: Emma Sandberg

sv: hejhej. Jorå det är bra ;) själver?

Postat av: ida - foto & vardag

sv: just keep up the good work girl, kram! :D

Postat av: Sandra

Jo det är bra, sjä'lv?

Postat av: Fanny

Uppdatera ofta, intressanta inlägg, och lite humor skadar aldrig!

Kram!

Postat av: Ida Westerberg<3

sv. har inge tips tyvärr. bara att du ska uppdatera ofta och skriva om roliga saker. kommentera många bloggar osv osv ;d fin design <3

Postat av: Anonym

jag hamnar där då jag haft mkt kommentarer =)

missa inte tävlingarna som avslutas i helgen :D

valfri vara från dashstyle/erikasgarderob:http://eemma.se/2011/october/tavling-vinn-valfri-vara-for-max-200-kr-hos.html#comment



presentkort på dalala:http://eemma.se/2011/october/vinn-presentkort-pa-dalalase.html#comment



kram :D

Postat av: Anonym

Hehehe fin blogg ! ;D

Postat av: Linda

SV: det är bra tack, själv då?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -