Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

OMG o.O



Postat av: Michelle

svar; Tack, din med! Japp helt okej, hur har din söndag varit hittils då? =) Kram

Postat av: ella

sv, Hihi, men sådant är ju svårt! :ö Man måste ha jeeeetelång slutartid.

Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Nu är Tävlingen avslutad, förlåt för det dröjde så länge, jag hade fullt upp , mkt läxor och prov.

Men nu så är vinnaren uppe i min blogg, den som vann REB'L FLEUR BY RIHANNA 100ML.

DIREKTLÄNK: http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/october/vinnare-vinnaren-som-vann-rebl-fleur-100ml.html#comment



Det var jätte roligt att du var med och tävlade, glöm inte att vara med på nya tävlingar som kommer

på g. Följ gärna min blogg via bloglovin, så blir jag glad, och så kommer du inte missa några tävlingar eller något annat kul!

Ha en bra dag!

Postat av: michaela :)

sv: Förlåt för ett sent svar, Har inte haft tid för bloggen i helgen.



Haft en bra helg? :

Postat av: annsoh

Hejsan :) vetinte funderar på & vara med killen sj :D

Postat av: MyzaaN

ska bara kolla på film & ta det lungt själv då? :D

Postat av: Caroline

sv; okej :D

shit vad duktig tjej!

Postat av: jenny

omg så himla duktig:O

Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Haft en fin helg? :D

Postat av: Nikaia

härligt!

Postat av: Anonym

Hon är verkligen jätte duktig!!

Haft en bra dag?

Kram!!

Postat av: Anonym

Haft en bra helg? :)

Postat av: frida

sv: chilla framför tv:n !

först gustafsson 3 trappor och sen time out, sen hästhoppning :D

sj ? :)

Postat av: elin♥

jasså? :D jo det är fint!

Postat av: LIENE

Så bra! Talang:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -