Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

ny header! :D

vad tycks? eller ska jag byta tillbaka till den gamla? Klicka på F5 om ni inte ser den nya :)

GAMLA:


Postat av: Malin

Den nya är mera höstig, så jag tycker du ska ha den, men den gammla är ur gullig ju! :)

Postat av: almstroom

OKej (: jodå det är bara bra med mig :)

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv ; åh vad kul :D

Postat av: MADDES

Tycker den nya var fin och höstig!

Postat av: Daniela

Sv; okej :)

Riktigt fin blogg tjejen! Allt bra? kram, Daniela

Postat av: Daniela

Sv; okej :)

Riktigt fin blogg tjejen! Allt bra? kram, Daniela

Postat av: aina [fotoblogg]

sv; åh vad roligt! :D

Postat av: Soffi

SV: Tack detsamma! :D

Postat av: Anonym

Häftig var den :D

Postat av: johanna

vad kul:)

Postat av: Rafaela ♥

SV: ooh, awesome!

var där i somras, älskar det :D

Postat av: Isabella Axelsson

sv: härligt! :)

Postat av: kajsa

Snyggt :D

Postat av: valleria

sv: förlåt för sent svar men bättre sent än aldrig, eller hur?

hoppas att du har haft en bra dag ?

Postat av: Carr

Inga elaka kommentarer tack!

Postat av: Carro

Svar: Tittar på tv själv?^^

Postat av: Sara

Sv; Haha tack så mycket^^

Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken och accessoarer för dig och ditt hem.



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

Postat av: wendela

sv; vara med en kompis, själv?

Postat av: Sofie

Den nya var coolare! :)



sv: Imorgon ska jag iväg och gå på en konsert där några av mina vänner är med och spelar. Så ska dit och skrika sönder halsen ;) Annars är det bara skola före oså :) Sj? Kraam

Postat av: Sophie & Emma

sv; Inget speciellt planerat, självdå?:)

Postat av: molly

sv: först skolan, sen blir det att vara barnvakt till grannen :) ,själv?

Postat av: Felicia Johansson

Jag ska gå i skolan och så, vad ska du göra? :)

Postat av: Emma

ja det blir väl skola som vanligt.. har omprov i matte så ser inte riktigt fram emot morgondagen.. fast efter skolan ska jag baka rulltårta med nutella så det ska bli min belöning :D höhö, vad händer själv? :)

Postat av: mmautildah

Nja lov o lov, pluggar distans så :) Så jag får helt enkelt se ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -