Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Mmmh!

Det här var vad som serverades då jag röntgade mina knän! Mums!:D


Postat av: Dragana

Vad gott det ser ut!

Postat av: H J J O N S S O N ♥

Jättesöt design haru!

Postat av: Lina

Hoppas du får en fin fredagskväll! :)

Postat av: Jennifer på Fashioncut

Det första såg ju riktigt gott ut :D

Vad har du opererat knäna för? :)



SV: kikar in :)

Postat av: Amandasrader

Mums, det ser ju supersmarrigt ut ju! :)

Postat av: CAMIE

Åh nu vill jag ha klyftpotatis :D



SV: Jag är aldrig med i tävlingar på bloggar :/

Postat av: Annellisaa

ser riktigt gott ut:)

Postat av: TINA FJÄLLBERG

Gud vad hungrig jag blev nu! Haha, och jag som skulle banta.. attans.


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -