Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

lika?

under den senaste tiden har jag fått höra att jag är väldigt lik Luna Lovegood. Är jag verkligen det? ;p
Luna..
jag..


Postat av: Nicki

ja faktiskt lite :)

Postat av: Angie Obell

hehe okej

Postat av: | Yohanna |

Jo men det var ni nog! :)



Tack för din röst, en länkning kommer upp strax! =D



Kom ihåg att du även kan rösta flera gånger, så får du fler länkningar! :)

Postat av: EMJA

Shit vilken cool bloggdesign du hade !!

..och jaa du var ruskigt lik henne, i alla fall på det kortet! Luna är ju jättesöt och cool :D

Postat av: Malin

as lika ju :O

Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

ja lite faktiskt!

Postat av: Nicco

Haha ja lite :P Brukade själv få höra att jag var lik Hermione innan jag klippte lugg :P

Postat av: Elin

Skit lik ju! ;)

Postat av: Rebecka'

Hej! hur är det med dej idag? :)



Hoppas att du får en fortsatt bra Onsdag. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -