Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

HÖSTLOV!

Nuså, Nu har det startat! :D Och idag blir det LONDON! :D
Eller vi åker inatt men, det är ju typ idag ;)
Och nu är det tänkt att jag och görlsen ska kolla på en liten morgonfilm, nämligen hur många lingon finns det i världen.

Postat av: FOTO

åh va skönt

Postat av: Michelle

Allt bra? :)

Postat av: ★MYMiC★

Oooooomg vad kul att åka till London :o

Du måste ju ladda upp massor av bilder sen :D

Postat av: hanna

hoppas du får det kul i london !:)

Postat av: Mini

Fin blogg! Najs med london, har du varit där tidigare? :)

Postat av: Michelle♥

SV: ja samma här! :D

Postat av: Mini

Aa det har jag, nåra gånger, det är helt underbart där, jag var där i sommras, stört najs shopping! Hoppas du gillar det där, hur länge ska du vara där? :)

Postat av: JonnaK

Ha så kul i London!

Postat av: Tanja♥

Shit va fin blogg !

bloglovin ?

länka ?

besöka min blogg ?

Puss!♥

Postat av: Egobajssiebella

Varför har du så få läsare sötis ?

Postat av: johanna

sent svar dehär, heehe:D

bra med dig eller?:D

Postat av: Jenlen

Så roligt! Själv kom ja hem från London i natt :)

Postat av: jenlen

hihi japp därför jag åkte till london pga jag skulle bla shoppa i den butiken så var där några vändor :)

Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; det är ju sjukt


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -