Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Haha, P3 är här!

Lite kul att P3-radio kommer hit till våran skola! Hehe, lite kul att de kommer till en håla som denna!;)


Postat av: Emelie Lyrefors

Blåbär helt klart! Roligt att P3 är på eran skola! :)

Postat av: Rebecca

sv; hallon skulle jag säga! :)

Ha en underbar torsdag! :)

Postat av: Mamma till William och Wilma

Svar på din fråga...hallon gillar jag bättre..

Postat av: AMANRA♡

yes :) fast måste säga att jordgubbar är mycket godare än hallon :)

Postat av: Anna Katana

Åh vilket svårt val men jag väljer nog ändå blåbär tro ja (:

Aha så du går på skolan med namnet som morgonpasset hade så roligt åt :P

Postat av: Michelle

Super bra blogg verkligen:D

Postat av: Paniz

sv: Jag gillar hallon mest! Fin blogg! Ska vi följa varann via bloglovin? :)

Postat av: Daniella

Följer dig nu, följ mig du också!

Postat av: P!

Hej vad fin blogg du har!



Kram

Postat av: Louise

heh va kul var du med i programet? lyssnar på p3 jättemycket ( för de är enda kaneln vi har på jobbet ;))

Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-4.html#comment

Postat av: My Vestlund

Coolt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -