Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

glöm inte av tävlingen!

Klicka HÄR för att få massa besökare till DIN blogg! :)
och förövrigt får ni inte glömma av tandblekningstävlingen! Klicka på bilden för att komma till den! :)

Postat av: Sessan

Hmm jag tycker att det beror helt på vad det är till. Så kan inte ge dig ett rakt svar där.

Postat av: FlizanLizan

sv: okok, jag ser på tv :P

Postat av: Jennifer på Fashioncut

SV: Aldrig hört talas om den ena, så bloglovin :)

Postat av: Sofia - FotoBlogg

Sv: Jag gillar bloglovin! Den andra vet jag inte vad de är :P Hehe :)

Postat av: Nancy - Foto, Kompisar, Vardag

Hej! Nu är frågestunden avklarad, och jag har svarat på alla frågor!

Kika gärna in, för du kommer att få reda på ett o annat om mig! :)



Ha det bäst!

/ http://nancyochjag.blogg.se

Postat av: anna

sv: Bläbär såklart:)

Postat av: matilda - FOTOBLOGG

hej! allt bra ?:D

kramisar!

Postat av: alva

läget?:)

Postat av: johanna

sv: jag vene, vad e skillnaden? :p

Postat av: Anonym

sv: haha gillar båda! :D

Postat av: Amandasrader

HALLON!

Postat av: ronja

SV: hallon! :D

Postat av: johanna

sv: nej jag menar vad är skillnaden på bloglovin o blogkeen elr vad det hette :p

Postat av: Amanda- Blonde in Qatar

Sv: Haha jag får nog säga hallon faktiskt!! Det är så grymt gott med hallon

Postat av: Sara

Hallon :)

Postat av: johanna

sv: hahahahha! okej :d

Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: Hallon, helt klart:D Kram

Postat av: Ida

vet inte, svarat på kommentarer och bloggat mycket =)

Postat av: emelie

Sv: haha jag får nog svara blåbär på det! : )

Postat av: julia

sv; jag följer dig nu! :D

Postat av: thidah

grymt söt blogg!

allt bra med dig? :)

Postat av: ronja

sv: hallon :)

Postat av: jessika

sv: alltså jag är ju sån som hatar bär. alla sorters, hallon, jordgubbar, blåbär. Men om jag var tvungen att välja skulle jag välja hallen Pga att dom är finare att titta på. men jag skulle absolut inte ta något av dom pga smak. :) Hoppas det är ett okej svar :)

Postat av: Dragana

God natt, sov så sött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -