Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Gårdagens idrott!

OBS! Mobilbilder ;)

 


Postat av: Sofie [fotoblogg]

Sv: Menar du höstlov? Nej, jag har redan haft det för ungefär två veckor sen :)



KRAM

Postat av: maaajajajajajajajsslfjiluewiljflksdj

hehe.. Inte mycket, själv söt? :)

Postat av: Anonym

SV; Neej vad kul, jag vill också dit! :o

Postat av: emilia

sv: härligt att dra t london ! :D

Postat av: Emelie Bohlin

Sv: Gud vad kul :D

Skulle också vilja åka till London!

Postat av: Paniz

sv: Okay, tack!

Postat av: Anna

sv; okey va trevligt :) ha det så rologt där!

Postat av: cclara ♥

sv: okej! där blev jag bara liiite avundsjuk ;)

Postat av: Jennie

sv; Jag har lov nästa vecka, ja! Och ska åka till Grekland då :) Vad ska du göra på ditt lov då? :D

Fin blogg!

Postat av: josefin

sv: jaha vad kul :D

Postat av: Rebecca

Hejhej! :)

inte så mycket, själv? :)

Postat av: Blerina MUQA

hur har din dag varit?

:D

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

nej går inte i skolan så har inget lov haha xD

ska du göra nåt spec då lr? :)

Postat av: isabell 14 år

sv; gud vad kul ! :)

Postat av: H J J O N S S O N ♥

Sv. Inte så mycket. Du? :D

Postat av: Ida

har inte det lyxen, jobbar :) ska du hitta på något kul?

Postat av: Emily

sv: neej jag har ju inget höstlov tyvärr :( får bara sommarlov & jullov :(

Men om jag hade haft lov så skulle jag gärna rest iväg någonstans!

Postat av: Anonym

Hej tjejen, fin blogg! ska vi följa varandra via bloglovin?:)

Kram!

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Sv: Nä, jag var bara över till finland och hälsade på släkten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -