Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

filosofilektion

filosofilektion me LARS! :D Alltid är dem lika softa!:D
nu tar han in 10 & 10 och snackar ! :)
Usch, vad härlig han är! :D
ALLA GILLAR LARS! :D

Postat av: Louise

Hej!

Vad kul att du var med och tävlade om att bli dagens blogg. Nu har nämligen vinnaren utsetts, så gå in på http://laakinoiise.blogg.se/ för att se om du är den lyckliga vinnaren!

Var även gärna med i den nya omgången! :)

http://laakinoiise.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-tisdag-3.html#comment

Postat av: Rakel

va gärna me o tävla i veckans blogg ^^ http://thisthemee.blogg.se/2011/october/man-vet-aldrig-nar-de-kommer-igen-p.html#comment

KRAM!!

Postat av: anna

sv: härligt det :D!



händer idag då?

Postat av: EVELINA

åh vad gullig header!

har just nu frågestund på bloggen, släng gärna in en fråga! :)

kram

Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Nu ligger din länk uppe, klicka igen och få ytterligare en nästa gång :D

Postat av: Elina [foto & mode]

SV: Det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

Kram

Postat av: j

var gärna med i min tävling =)

Postat av: Anonym

- jag uppdaterar ganska mycket faktiskt =) sen svarar jag på alla kommentarer som kommer in!

Postat av: nathalie

kolla gärna min blogg!:)

Postat av: Emelie L. Carlsson

Fan vilken härlig blogg! Ursäkta uttrycket! :)

Postat av: MADDES

Hehe jag minns våra filosofilektioner, så himla flummiga :P

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

mysig bild :)

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Nice to hear :)

Kramizar evve!

Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Det är bra, hur är det själv? (:

Postat av: Isabella Axelsson

sv: helt okej, själv? :)

Postat av: Isabella Axelsson

sv: helt okej, själv? :)

Postat av: Isabella Axelsson

sv: helt okej, själv? :)

Postat av: Anabela

SV: Tack för inbjudninge,men kan inte :(

Postat av: | Yohanna |

SV: Min vecka har varit toppen än så länge! :)

Själv?

Postat av: Zandra

Har frågestund på bloggen, fråga vad du vill. Svarar alltid ärligt! ingen fråga är för dum :D

Postat av: Matilda

Haft en bra tisdag?<3

Postat av: Jenniiiiiffer

fin bild :)

Postat av: Sara

Frän blogg :)

Postat av: amanda

Allt bra? :)

Postat av: Sophie'

- nja tyvärr inte :(

Postat av: Memmiis

Nej jag vet ingen, jag sattsar bara på att bli så stor som det går!"

Postat av: Johanna Stina - Foto och designblogg

Vilken cool blogg!! :)

Postat av: fia

okey, söt blogg förresten! =)

Postat av: MAJA KRON - Life, Music, Animals

Jättefin och gullig blogg :D

Postat av: hanona

ass fin blogg :)

Postat av: almstroom

hejsan, allt bra?:)

Postat av: Anna T

Alla som heter Lars äger ju typ :D

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vad kul att ha en favvo sådär. Jag ska själv bli lärare faktiskt :)

Postat av: sara

Hej! följa varandra via bloglovin? kram :D

Postat av: Fanny

Sv; Tack! :)

Hur mår du?

Kram!

Postat av: J

ja antingen så bläddrar man ner i bloggen och kollar eller så kollar man högst upp i categorier efter EVENT.

Postat av: Anonym

fin bild!!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -