Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

deppkväll...

de djupaste såren
finns i mitt hjärta,
de fulaste ärren
kom ej av smärta.

Du tog min kärlek ifrån mig,
min enda sanna.
Det gav mig det bittraste mörker,
som kom för att stanna.


Postat av: Tess

TACK FÖR DIN MEDVERKAN i KlurigaGåtan! Nu ligger Vinnarna och det Rätta svaret uppe! :)



Hoppas du fick rätt svar annars så kommer snart en ny chans :) Imorgon kommer även en ny omgång med HelgensBlogg! :) Kram!

Postat av: AMANRA♡

åh vad skoj :) jag gillar hallon mest helt klart, har aldrig gillat blåbär ^^ vilket föredrar du då? :)

Postat av: Dragana

Deppigt... hoppas du blir på bättre humör snart!

Postat av: bella

blåbärs fan! :) kram

Postat av: Faa

Fick en sjuk allergiattack :(

Blåbär haha :D

Postat av: elina

vad ska du hitta på för något denna fredagen? :) kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -