Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

dagens....

DAGENS VILL HA: Sol!
DAGENS KLÄDSEL: bh, trosor (ofc) , t-shirt med pingvin på ;) , rosa överdragströja, blåa jeansbyxor!
DAGENS SMINK: Det vanliga! Fondation och mascara.
DAGENS FRISYR: Utsläppt och naturligt lockigt!
DAGENS HÄNDELSE: skola...
DAGENS LÅT: ingen..
DAGENS PLANER: Plugga, plugga, plugga..
DAGENS SAKNAD: Kärleken
DAGENS DUMMASTE: Att jag aldrig orkar ta tag i och skriva uppsatsen.
DAGENS DROG: Godis och lång slutartid på kameran
DAGENS ROLIGASTE: P3-radio
DAGENS FAVORIT: DU
DAGENS KÖP: Inget :D
DAGENS GODIS: Polly ;3
DAGENS HUMÖR: Glad och stressad.
DAGENS ORD: Det frö du sår idag, kan bli en fin blomma en vacker dag.

Postat av: 3mma

sv: yes jag ska åka till Schweiz i några dagar :) Själv då? :)

Postat av: Benita Fransén

tack så mkt, pluggar lite :)

Postat av: 3mma

sv: Najjs! :D

Postat av: Tess

sv: tjaa bättre lycka nästa gång! :)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

bloglovin, helt klart. har inte förstått mig på blogkeen än :P

Postat av: emma

sv: jag tycker blogkeen o bloglovin är rätt så lika, men om jag skulle välja skulle jag ta blogkeen :) ha en bra dag.

Postat av: Helena

Tack snälla för dina fina ord.



Äntligen fredag säger jag bara, haha

Postat av: Sandra

Jadu, ska fixa för dagen.. sen blir det fredagsmöööjs :) Själv?

Postat av: Sandra

Svar: Nej jag är lite för gammal för höstlov å jag vet inte. Själv?

Postat av: anniepiie

Hoppas att det gick bra med pluggandet då! :)SV: nää, har inga speciella planer så! :P Kram

Postat av: Julia

Åh, vad gott med Polly!! :)

Postat av: CeciliaBäst!

Fin blogg!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -