Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

bilderna från min fotodag är i inlägget under detta :)

Alice hade ingen skjuts hit, och jag hade ingen bort dit. Så det blev tyvärr inte någon fotodag :(
Fick ha en egen istället (y)
Sen hittade jag en söt bild på oss ;))
hahah..

Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: den var bara bra :D

Postat av: TOVA

SV: tack! jag hade en asbra lördag :D du då?

super cool design du har!

Postat av: Karro

Sv: Ja bara bra :) Din då?



Vilken fin design!

Postat av: myy! [http://myyritzmann.blogg.se/]

mi helg har varit skitbra, helt perfetk enkelt sagt!

hur har din helg varit då? :D

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv ; förlåt för sent svar.



- imrn blire skola, sj ? :)

Postat av: vicky ♥

SV; Min helg har varit toppen, själv då? :)

Postat av: annsoh

okok :D

Postat av: Moa Mildén

Hej. Tack så jätte mycket, din är med fin :D



Min lördag var så jävla BÄST! haha, dindå? kram

Postat av: Emelie

sv: jag har haft en jättebra dag! =D

Postat av: Mimmi Naveed

jodå sj? :)

Postat av: FANNY (:

Såå härliga bilder:)

Postat av: Anonym

sv: Taac k:D

Jag var på fest ;) Själv?

Postat av: Sanna

Hej, hur står det till med dig ?

jag har en liten önskan och undrar om du kunde tänka dig att hjälpa mig nå min dröm ?

Klicka in här och rösta på min dröm:

www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram



Postat av: Sanna

Sv: sorry råkade skriva fel kommentar

jag har haft en toppenhelg med familjen och vovven

Postat av: ella

sv; hii, ingenting :DDD

Postat av: Jacqueline

Sv: min helg har varit bra trots att jag har jobbat hela helgen :D Hur har din helg varit då? kram

Postat av: Josefin

sv. Jadå, den har varit bra.

Fasen vilken cool design, gjort den själv? :)

Postat av: Filippa <33

sv: ja tack den har varit bra din då?? <3

Postat av: Wilma

Sv; ja min helg har varit bra :) har din??Ställ gärna 1 eller flera frågor till mig på bloggen och jag svarar på dom 20/10 <3

Postat av: Malin

Sv. Min helg har varit jättebra, och din? :)

Postat av: LIENE

Inga elaka kommentarer tack!

Postat av: S'

Jodå min helg har bara varit bra faktiskt, själv då? :)

Kram!

Postat av: Anonym

Sv- Japp :) har också haft en bra helg! :)



Vgd ?

Postat av: Sara

Hoppas helgen varit fin :)

Postat av: MyzaaN

okejs :D så kan det vara :D kram

Postat av: michaela :)

sv: vad bra! min helg har varit helt okej :)

är allt bra med dig?

Postat av: emi

sv: En helt okej helg för mig, hände inget speciellt menmen.. själv då?:)

Postat av: M A J A

jodå! din då? :-)

Postat av: alice

HAHA! xd

Postat av: sabrina

sv: jajamen, har din ? :)

Postat av: Felicia

SV: okej!



puss

Postat av: Nathalie

min helg har varit lugn och bra, själv då?:D

Postat av: Lisa

följa varandra på bloglovin? :D

Postat av: Bellla

jaa samma her :) har du haft en lugn sondag? kram bella!

Postat av: Julia

Sv: Min helg har varit helt ok, din då? :)

Postat av: Amanda

Helgen har varit helt okej, själv då? :) kram

Postat av: Cassandra Bergeling ♥

ok, men det är betydligt mycket billigare i alla fall. :) jag gav liksom 1500 för min, hehe :)

Postat av: Anonym

jag har haft en toppen helg tack :)

Postat av: Fanny

Ja, den har varit toppen! :) Din då? Kram

Postat av: Amanda

Okej nice :D Händer imorgon?

Postat av: Ebba berndtsson

var med i min tävling på bloggen om att vinna ett valfritt iphone skal, spelar ingen roll om du har iphone eller inte du kan ju alltid ge bort den som en omtanke,kram! :)



http://bezziie.blogg.se/2011/october/vinn-valfritt-iphone-skal-for-500-.html#comment

Postat av: Ellen

söta! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -