Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

bara för att min kanin är fett söt och att löshåret passa rätt grymt!

Löshåret är ifrån Rapuzelofsweden, och jag älskar det! Det är inte så jätte dyrt, och absolut värt varenda krona!
Ludde, kaninen som är ljuset på natten.

Postat av: julia fälling

Hoppas allt är bra med dig denna lördag! :)

Postat av: ann kristin

Nydelig kanin!



sv; ja, det var jeg som tegnet det. :)

Postat av: Lilly

Vad söt du är !

Okej, men svara gärna resultatet ! :DD

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv ; härligt, jo det är fint tack :)

Postat av: Anonym

Var med och tävla om dagens länk i min blogg!

http://fashiontwisted.com/2011/october/todays-blog.html#comment

Större chans att vinna? Skicka flera kommentarer eller kom på något annat kul!:)

kram!

Postat av: BOKI

sv: Haha, ja tydligen!! Märkte det dock inte fören idag då alla skrev på fb "Jag lever!" eller något i stil med det haha. Lite kul var det.

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv: jag har faktiskt inte stenkoll på det, eftersom jag hamnade där över en natt liksom, sen har det hängt i :)



De virkade shortsen är nog ingenting för mig tyvärr - drar ju en "något större storlek" än de flesta andra ;)

Postat av: madeleinee

allt bra idag? :)

Postat av: Michelle♥

SV: Varsegod, fint hår :)

Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :D

Postat av: Tilda Karlsson - Livet genom en lins

SV: Åh tack! :'D

Postat av: Angie Obell

du har skrivit de till mig nu typ 5733056gånger

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV:Tack!:D



Allt bra??

KRAM

Postat av: angelica

sv skaffat blogkeen men har inte hunnit titta på det så mycket. bloglovin tycker jag ju redan är bra! :)

Postat av: Anne

Ska vi följas via bloglovin?) Kramar

Postat av: Angie Obell

hehej a du:P

Postat av: Johanna

vsg!

Postat av: - Swedish Source Of The Secret Circle

sv: vad görs? :D

Postat av: Mimmi Naveed

BLI VECKANS BLOGG HOS MIG!

Länkning på 800 - 1200 bes + 1400 följare på twitter!

Good luck,

Puss

Postat av: Emma

sv: Ja visst blir man sugen på att åka utomlands :D

härlig blogg du verkar ha!

Postat av: Clara trorja

Sv: Allvarligt?! Virkade shorts???

Postat av: Malin

Sv. Haha vrf tycker du att den är rörig? :)

Postat av: CASSANDRA - tävling!

sv; tack :D

ja skulle jag kunna :)

Postat av: JULIA

sv; vad synd, men håll utkik, ska nog ha en till om inte allt för länge! :D

Postat av: Clara

Fina bilder på dig och en otroligt söt kanin! Kram

Postat av: milae - bloggen om en 11-årig cheey

lämna gärna en åsikt om vad du tycker om min design :)

http://milae.blogg.se/2011/october/gillar-ni-den.html#comment

Postat av: elin ekström

Så söt du är :) Älskar ditt hår asså

Postat av: Anonym

jätte fint :)

Postat av: Pegah

Jo tävlingen avslutas på Tisdag :)

Postat av: elin - foto -

fin blogg du :)

Postat av: Anonym

- Tack :)

Haft en mysighelg?!

Postat av: S A R A K L I N T B E R G

Sv; Bloglovin.

Postat av: Nattali

Tack så jätte mycket! :)

Postat av: Anna

tackar tackar! :D

Postat av: Anonym

Söt du är och fin blogg :)<3

Postat av: Frida

SVAR: Jag målade dit tre dots :P

Postat av: Frida

SVAR: Jag målade dit tre dots :P

Postat av: ★ W A Z U P ★

Ser jättesnyggt ut =)

Postat av: magda

Herri gud vilken snygg blogg design du har! Skulle verkligen vilja önska att ha en sådan som du! Hoppas allt är bra med dig, kram

Postat av: Patricia♡

Du borde locka löshåret lite lite grann så kommer det passa bättre till ditt eget hår. Just nu ser man vilket som är löshåret efter som det är mycket rakare än ditt eget. Ta inte illa upp bara för att jag skriver detta!

Postat av: Amanda (Amanda & Steffie)

Det var jätte snyggt!

Men gud va cool din blogg är!!!

Postat av: julia

sv: Tack, desamma okejj det ska jag göra!

Postat av: nathalie kindhult

Hej, fin blogg !

Jag skulle verkligen uppskatta ifall du skulle vilja hjälpa mig med en sak.. Att fp chansen att bli jeans modell, det ända du behöver göra för att hjälpa mig är att klicka på länken nedan och rösta på min bild (nathalie kindhult) skulle verkligen uppskatta detta. Det tar endast några få sekunder. Tack på förhand !



http://www.facebook.com/torpkopcentrum?sk=app_208195102528120&app_data=dlt

Postat av: Josefine

Fina bilder :)

Postat av: Anonym

sv; Tack för reklamen, men nejtack!

Postat av: Mimmi Naveed

BLI VECKANS BLOGG HOS MIG!

Länkning på 800 - 1200 bes + 1400 följare på twitter!

Good luck,

Puss

Postat av: Patricia♡

Jättebra att du tog det så:)

Postat av: Patricia♡

Bra inställning tjejen!

Men om du tittar på din näst sista bild i detta inlägget så förstår du kanske vad jag menar. Testa i alla fall:)

Postat av: Maria

Syndes att det var hårförlängning :/

Men söt kanin! :)

Men snälla, ta bort "högerklicksskyddet", finns ingen mening med det!

Eller gör i alla fall så att länkarna öppnas i en ny flik! Riktigt irriterande, men annars har du en fin blogg! :)

Postat av: Mickan / My Life In My Words

:D

Härligt att höra ! :D

Jo med mig är det bara bra ! :D

Har du haft för dig ikväll då ? :)

Postat av: Ina

Amen, jag är inte så speciellt sugen på att köpa shorts utav dig nu heller tack x))

Postat av: I S A - Photo, Horses, Fashion & U2

Oj, vad du var lik Luna Lovegood :D

Postat av: Mickan / My Life In My Words

Okej, va mysigt ! :D

Jag har jobbat, kom hem för ett tag sen. :D

Så nu blir det soffhäng för min del :D

Postat av: Maria

jo jag förstår det, men det ser nästan lite ut som att ditt eget här är lite ljusare, eller så är de bara på bilderna som :)

ja, jag förstår mej inte riktigt på dedär med högerklicksskydd, är du rädd att folk tar dina bilder så är det bättre och mycket säkrare att du sätter ditt namn på dom, för det går ta dom jättelätt även fast du har högerklicksskyddet, bara så du vet (:

Jo jag vet att man kan öppna så, men jag har laptop och ingen mus till, och tror det är ganska många som har det (:

Postat av: Caroline

sv; vad fint det blev :D

Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad har du för dig då? :D

Postat av: Anne

Lägger till dig nu, säg till när du har lagt till mig:) Kramar

Postat av: Gabriella

SV: Oj vad svårt. Hallon o blåbär som båda är lika goda...=) Men jag får nog säga hallon. Varma hallon, mmm=) Fint med långt hår för övrigt.

Postat av: Caroline

sv, allt bra med dig? :)

Postat av: Ina

Mena det :P asså det är vinter, onödigt ;)

Postat av: Patricia♡

Färgen var perfekt till ditt hår i alla fall:)

Postat av: Rafaela ♥

SV: är redan med! :)

Postat av: Sarah - Mitt liv i foto!

Fin du var :)

Postat av: Olivia

hur mycket kostade löshåret? :)

Postat av: | Yohanna |

Skitsnyggt! :)



Tack för din röst, en länkning kommer upp strax! =D



Kom ihåg att du även kan rösta flera gånger, så får du fler länkningar! :)

Postat av: Hanna

Söt tjej dära!! :)

Kram!! // Hanna

Postat av: Fraj

Snyggt :)

Postat av: Felicia

Du passar jättebra i det, även om ditt naturliga hår också är väldigt fint! Själv använder jag också löshår då och då, men tycker det är jobbigt att fixa med varje dag... Kram :)

Postat av: A.C

allt väl?:)

Postat av: Agnes Eriksson

fiina bilder =D

Postat av: Batoul-Foto & Design!

wha vackert hår!

Postat av: LIENE

snyggt löshår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -