Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Ännu en tävling, i samarbete med "www.thesmileshop.se"

Jag har en tävling i sammarbete med http://thesmileshop.se
Det som krävs för att delta, och detta är ett måste.
  1. Gilla på "thesmileshop" på facebook, skriv vilket nummer ni blev. Länken hittar ni HÄÄÄR
  2. Klicka på den här länken, HÄÄÄR


För större chans.
  1. Skriv om tävlingen i bloggen och länka hit.
  2. Lägg till mig på bloglovin, länk hittar ni under headern! :)
Det man har chansen är att vinna är den storsäljande produkten - Crest Whitestrips (värde 449 kr) länkad i bilden nedan!



Postat av: CAMIE

SV: Jag kom ganska nyligen hem från en svamprunda i skogen ^^, Själv? =)

Postat av: Anna

Söt header :) <3

Postat av: EMMAS!

sv: hehe har precis samma tävling i min blogg :D så står över :D kram

Postat av: elina

jag är med och jag har gjort det först och har lagt till dig med på bloglovin ! hör av dig när tävlingen slut kram :)

Postat av: ronja

sv; ja har redan en tandblekning hemma som är grym, tack ändå! :)

Postat av: Amanda

sv: Tack! :D

Postat av: alice

härligt! är med, nr 371! :)

Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

jag är med och blev nr 372 :)

Postat av: annsoh

tack så mkt sötnos!! :D vad glad jag blir!

Postat av: Mathilda

Fråga en fråga i frågestunden - bästa 3 frågorna får en länk!

Postat av: Emelie

Sv: Allt är väl med mig :)

Allt väl med dig? <3



Kram Emelie

Postat av: photography | ♥

Jag är jättegärna med och har gillat på facebook. Jag blev nummer 373 och heter Ida Lindborg =) Jag har också klickat på länken och följer dig via bloglovin. Nu håller jag tummarna!! Kram

Postat av: T E S S

whopwop nu har vi dragit igång med en frågestund!



kika gärna in o ställ några frågor.tack på förhand

btw ! alla som deltar med att ställa frågor får sedan gratis länkning och chansen att visa upp sin blogg på våran för över 700 unika läsare varje dag så..go,go,go med att ställa frågor

pussen!



Direktlänk till frågestunden:

http://fillanotess.blogg.se/2011/october/fragestund.html

Postat av: MyzaaN

jag är med har gjort 1 & 2 blev nummer 374

Postat av: Nathalie Nyrén

DAGENS BLOGG - VINNARE & NY OMGÅNG FINNS UPPE, LYCKA TILL :D



http://nathalienyren.se/2011/october/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-4.html#comment

Postat av: Anonym

Göru?<3

Postat av: Erika

Jag har ingen feacebook så jag får inte vara med:(

Hoppas allt är bra med dig:)

Kram

Postat av: HANNA

Jag är med! Har redan gillat på facebook och klickat mig till bloggriket, och har redan din blogg på bloglovin! :D

Postat av: Anonym

tack för tipset.)

Postat av: juliasellin8foto&vardag]

jag har gillat på facebook och blev nummer 376. Har även lagt till dig på bloglovin' :)

Postat av: Rafaela ♥

SV: nejtack.

Allt bra? :D

Postat av: molly

Helt klart med !:)

har gjort allt man ska och nu håller jag tummarna !

har redan gillat dem så kan inte skriva vilket n ummer jag blev, men mitt namn är molly reldén så du kan kolla med det om du vill .p

[email protected]

Postat av: LINNEA

vadå skriv vilket nummer ni blev? ;)

Postat av: Zeinab

med är jag, h<r gjort alla regler som man måste.

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Är med! har redan gillat sidan sedan innan på facebook - Angelica Månsson



Och har tryckt på länken till bloggriket :)

Postat av: jenny

har tandställning så går inte så bra att göra en tandblekning;)!

Postat av: Sara

Var med i min Outfits tävling på bloggen och vinn en länkning till din blogg!! :D

ps: jätte fin blogg!

Postat av: merri

Jag är med!!

är på plats nr 383.

gillar tävlingen i bloglovin och jag följer dig!!

nu är det bara hoppas på att man vinner!!

Kram!!

Postat av: Julia Olsson

Jag är med :D

plats 384 och gillat tävlingen på bloglovin, följer dig!



söt blogg !

Postat av: Felicia♥

Jag är med och har gjort allt som man behöver :*

Och jag blev nr 385 ^^

Puss♥

Postat av: evelina

jag är med! har gjort dom 2 första sakerna:)

Postat av: karolinajonsson

jag är med :D

hade redan gillat på fb :)

Postat av: karolinajonsson

jag ärmed :D

har redan gillat på fb, "karolina jonsson"

Postat av: Erika.

nr 386. är med nu :-) klickade på länken också!

Postat av: Natalie

Hej! Ska kolla in din tävling! :) allt bra med dig?? Kramar // http://www.fotobynataliecarlsson.blogg.se/

Postat av: Emmy Andersson

Hej! Jo jag är med och tävlar! :D

Postat av: Emma Djerf

Jag blev nummer 386 som gilla.

Postat av: Rafaela ♥

Blev 87 - la även till dig på bloglovin!

kram :D

Postat av: Sofie

Jag är med!

Har gjort allt som det står. ( Sofie Ling) http://www.nattstad.se/Sofiies?id=1957974

tack på förhand!

Postat av: Emma

jag är med och tävlar, och jag har gjort allt som står :D

Postat av: sofie andersson

Jag har alltid tyckt mina tänder är fula, har inte vita tänder utan de lutar mer åt det gula hållet. Varje gång jag ska va med på bild, vågar jag inte le med tänderna. Jag vill inte gå runt och skämmas för mina tänder och därför har jag försökt hitta någon bra sida man kan beställa ifrån men jag vet inte vilken och vissa är ganska dyra, därför ger jag mig in på denna tävlingen och håller tummarna!



- Jag gillar redan the smile shop på facebbok (sofie andersson) Och följer dig på bloglovin redan också.

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Är med:D har gillat på facebook och tryckt på bloggriket!

Postat av: flisan

har fullföljt ALLA dina punkter nu :). Men har redan gillat denna facebooksida så jag vet inte vilket nr jag är! men jag heter iallafall felicia flisan grundin på facebook.



länkningen till din tävling hittar du här: http://feliciagrundin.blogg.se/2011/october/nu-ger-jag-mig-pa-en-till-tavling.html#comment



Det skulle vara jättekul och vinna faktiskt!! Tävlade för ca 1 vecka sen om en tandblekning men jag vann inte :(



Anledningen till att jag vill vinna just nu är för att jag dels har slutat röka och då skulle jag vilja fräscha upp mina tänder på nytt igen, dom är verkligen hemska just nu..:( ska även vara med i en dokumentär snart, (tror att jag blir inspelad denna månaden) så det skulle vara perfekt om jag hade fräscha tänder då under inspelningen :).

Kram!

Postat av: Emma

Jag är gärna med och har gjort allt man skulle göra! :)

Postat av: Emelie Bohlin

Jag är med :D

Har gjort allt!

Postat av: Emi

Tack för tipset om tävlingen, men jag vågar inte bleka mina tänder själv, haha.

Postat av: Rebecka

jag är med! har börjat följa dig på bloglovin där jag blev nr 54, gillade sidan på facebook och blev nr 394 och klickade på länken :D skulle vara bskitkul om jag vann för jag jar pinsamt gula tänder haah :(

Postat av: Emma

jag är med och blev nummer 395! :)

kommer länka din tävling lite senare, har gjort ett tidsinställt vid halv fyra så kika in då!

Postat av: Emilia & Matilda

Åh, tack :). Men vi är nog liite för unga x)..♥ Fin blogg :)

Postat av: Anonym

Jag är med

Postat av: Linda

Eftersom jag gillat för länge sen vet jag inte vilket nr jag blev.

Men ( Lindas Linnros har jag gillat med)



jag har även klickat in på bloggriket:D

Postat av: viktoria

Jag är med, har gillat på facebook, och kom till bloggriket när jag klickade ! :)

Postat av: kerstin

ja tack jag är med

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

är ju redan med :D

Postat av: Elin

jag är med och tävlar!

Jag är nummer 399 och jag bloggar även om detta! :)

Postat av: flisan

när avslutas tävlingen? :) kram

Postat av: amanda

jag är med, men har redan gillat :)

Postat av: lina

jag har redan gillat dem, men jag är med!

Postat av: karin

med!

Postat av: Lisa

Har gillar, och jag är med, heter Lisa gustavsson på facebook.

Postat av: Tove

Har klickat på länken (blogriket) och gillat! :)

Postat av: fredrika

Har klickat på länken och gillade för någon månad sedan! :)

Postat av: stina

Klickat på länk, och gillade för ett halv år sedan eller något då någon annan blogg hade tävlingen.

Postat av: stina

Klickat på länk, och gillade för ett halv år sedan eller något då någon annan blogg hade tävlingen.

Postat av: stina

Klickat på länk, och gillade för ett halv år sedan eller något då någon annan blogg hade tävlingen.

Postat av: agnes

ÄR MED!

Postat av: agnes

ÄR MED!

Postat av: helena

jag är självklart med!

Postat av: Malin

MEDMED! Gillade för rätt längesedan! :)

Postat av: Malin

MEDMED! Gillade för rätt längesedan! :)

Postat av: Oscar

bra tävling, jag är självfallet med!

Postat av: Anonym

ökar chansen om man kommenterar mycket?

Postat av: Anonym

ökar chansen om man kommenterar mycket?

Postat av: Sara

I'm in!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -