Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Angående min lock.

Jag tänkte bara berätta det en gång för alla. Min lock som jag har i håret är INTE permanentad och INTE lockad med locktång.. Det är dock många son tror detta ;) men den är faktiskt äkta, vare sig ni vill tro på det eller inte..

Idag såg den lite extra skrivit ut också :) nämligen såhär, och ja, den är äkta! ;p


Postat av: ericaaa

Kolla in på min blogg, och ställ någon fråga i frågestunden! Gud vad fint hår du har :)!

Postat av: HANNA

Hej! Du var med och tävlade om en biobiljett på min blogg, och tävlingen avslutades för ett tag sen. Gå in här för att se om det var du som vann!

http://hannalovisasol.se/2011/october/massa-vinnare.html



Och kan du mejla mig? du skulle ju hjälpa med den där designgrejen :D

Postat av: amanda

Hej! Vilken söt header du har! Hur har du fått till dem där små fåglarna? :P Har du bara googlat fram dem eller gjort dem själv i något program?



Ha en fin Måndag!

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Åhh, vad kul! :) Tusen tack!! <3 Vilken mail kan jag kontakta dig på? Du skrev nämligen inte in någon ;) eller så kan du väl skriva till [email protected]? =)



Kram och stoooort tack! :)

Postat av: SimoneH - fotografen i Göteborg

Men så fint :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -