Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Allakrossadehjärtansdag... den 12-november!

jag vet att alla någon gång har fått sitt hjärta krossat, annars kan ni räkna med att ni kommer då det någon gång i livet. Därför har "sussi" tillgängnat en dag för de som inte kan fira på alla hjärtans dag. Sprid budskapet nu också, och gläd er själva med att det kommit en speciell dag för alla oss som sörjer över ett krossat hjärta!

Alla krossade hjärtans dag


Postat av: Michelle

Fin blogg :)

Postat av: -wisansaya ida thaweesap

Fin blogg & Jätte söt pingvin! :$

Postat av: M I N I I Z Z A

okej:)

Postat av: Lisa

Jag har aldrig varit med om ett uppbrott, men det är just där min hjärtesorg ligger -- att jag aldrig varit riktigt kär.

Men jag kommer inte tänka på alla hjärtans dag på det sättet -- det finns andra personer i mitt liv som jag älskar, så jag kommer göra något för att hedra dem :)



sv. Just ikväll blir det inte så mycket. Jag ska bara ta det lugnt och hämta mig efter en vecka av konstant stress.

Hur ser din fredagkväll ut?

Postat av: EMMAS!

dagens blogg är avslutad, se om du vann och anmäl dig igen: http://eemma.se/2011/october/dagens-blogg-vinnare-och-ny-omgang.html#comment



kram :D

Postat av: EMMAS!

skojj att du är med :dd

Postat av: MALINPALIN.SE ♥ [fotoblogg]

svar: åh, tack! :D

ja, det har du redan kommenterat, emn är inte intresserad ;)

Postat av: ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

sv: visst är hon :)

Postat av: J

sv:

haha nej tck :P

Postat av: miicka

snygg blogg!! :)

Postat av: Johanna

Grymt cool blogg!

Postat av: bella

taaack :D



jag är redan med i tävlingen :)

Postat av: J

sv;

jaja

Postat av: Mickan / My Life In My Words

Jätte söt blogg ! :D



Hoppas allt är bra med dig ? :)

Postat av: danten89

Hur är det idag då?



Kram

Postat av: Felicia Johansson

Tack ska du ha!



Tack för tipset.

Postat av: ALICE

sv; tack detsamma! allt bra? :)

Postat av: Sara

Ha en fin lördag :)

Postat av: Katarina ~ Canonbra

svar: tacktack :)

Postat av: L I S A ♥ 12 år- Hoppyforograf

Go'eftermiddag, hoppas att detta inte "stör" dig...

Men jag har en "Veckans blogg" tävling, där det är över 30 deltagaren, och över 100 läsaren, hoppas du vill vara med!



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-vecka-41.html#comment



Och eftersom jag hittade din blogg via Bloggriket i kategorin "Fotografering" så hoppas jag att du gillar att fotografera, då har jag en foto-tävling för dig!



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/october/foto-tavling.html



/Lisa ♥

Postat av: Wesslantjej

Vilken finfin blogg, och tack för att du lämnade en kommentar på min blogg. Alltid lika trevligt! Vilken bra ide om en dag för de som inte kan fira sin alla hjärtans dag med någon speciell!



Kramar

Postat av: emmaws (a)

svar; hehe okej :p

allt bra denna lördag?

Postat av: Louise - Fotografi

SV: Tack! :)

Postat av: Elin

Känner ju dock många emelie men ^^ ska kolla!

Postat av: Anonym

allt bra ? :)

Postat av: johanna

andra gången jag får den kommentaren ifrån dig idag!;) tack för tipset men jag är tyvär inte intresserad:) och återigen, tack!:)

Postat av: Daniella

Hej! Om 1,5 vecka ska jag kanske ha en Halloweenfest. Jag har svårt att bestämma mig för vad jag ska vara på festen, skulle du kunna klicka dig in på min blogg och svara? Det står mellan häxa och djävul. Här får du en direktlänk till inlägget:



http://daniellaevelina.blogg.se/2011/october/haxa-eller-djavul.html#comment

Postat av: sanna

heeej :)

jag har precis upptäckt din blogg och jag tycker den är jätte bra :)

gå gärna in på min och släng gärna in en kommentar för sånt uppskatar jag

vackrastesanna.blogg.se

Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

det är väl inte direkt något du behöver väl ? :D

Postat av: Elin

Jodå henne känner jag :)

Postat av: L I S A ♥ 12 år- Hoppyforograf

Sv; det står!

Postat av: Elin

Va de du som åkte bussen en dag och visste vem ja va?

Postat av: elin

sv: tack! snygg design :)

Postat av: Angie Obell

är väl inte så sugen på att vinna ett par shorts som man inte kan använda nu endå :P

Postat av: lisa

Det lät inget roligt :(

Postat av: Anonym

Fin blogg ! hoppas allt är bra !

Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Tack! (:

Postat av: E M M A

sv: okej! :)

allt bra idag? :D

Postat av: Andjela

Hehe okej :)!Allt bra med dig?

Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

allt bra med dig ? :)

Postat av: alicia

svar: tack men nejtack :)

Postat av: J O S E F I N E

härlig design du har! :)

Postat av: Elin

Jaja men då vet ja! :)

Postat av: ellen

halloj där, följa varandra på bloglovin?

vill du fråga några frågor till mig?

frågestund och det avslutas om några dagar, så pass på :)

tcak i förhand söta du :)

Postat av: snigelpicka

Är många som fått sina hjärtan krossade :(



Imorgon kommer en tävling finnas på min blogg i syfte att sprida denna dagen! (i samarbete med arrangörerna) Man kan vinna ett krossat hjärta kit. =) Kom in och dela med dig av dina bästa tips för att komma över ett krossat hjärta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -