Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

ÅH vad jag älskar paket! :)

det här är vad som har anlänt under de två senaste dagarna! :)
Igår fick jag detta;
som innehöll detta:
och...

Postat av: Caroline

Paket är alltid kul att få! :D

Blir lite blandning mellan plugg/jobb och ta det lugnt på lovet ;d själv då? :)

Postat av: Anonym

vad är det på den sista bilden?

Postat av: My Vestlund

Fint :)

Postat av: emma

en fråga, varför skulle jag vilja vinna shorts på vintern ? :p

Postat av: Angie Obell

åh vilken fin design!

Postat av: MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

allt bra?

Postat av: Ellen

oj vad är det där färgglada längst ner?

Postat av: Miriam - Fotoblogg

Jag skulle behöva sådan som är på sista bilden, var har du hittat dem? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -