Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Vinnare av alla krossade hjärtans dag - kit

Den här gången lottade jag inte, eller "randoma". Den här gången utgick jag från bästa tipset.

Så här beslöt jag vinnaren:

  1. Kikade igenom alla
  2. De som svarade att Ben & Jerry's glass var en bra tröst valde jag bort. Då jag aldrig funnit en dyr glass som någon tröst, har aldrig heller smakat på den.
  3. kikade på vem som var mest lik mig
  4. letade efter unika svar, som ingen annan svarat.
  5. Och vinnaren blev:


    Den här lilla lyckosten!
    http://fffridass.devote.se/

Postat av: Frida :)

Vad roligt!

Tack tjejen, gud vad kul!!!!! :D



Vad ska jag nu göra då? :)

Postat av: CASSANDRA

grattis till henne :)

Postat av: EMMAS!

sv: grattis =) allt bra? kram

Postat av: Rebecka

sv: haha jag var faktiskt inte med och tävlade :)

Postat av: Evelina

Åh attans! Men grattis till FRida! :)

Postat av: Rafaela ♥

Grattis till vinnaren, det är hon säkert värd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -