Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Typiskt...

Jag har försovit mig, och det är till samhällslektionen, inte bra...
menmen, jag kan inte göra så mycket mer än att vönta in nästa buss och komma lite försent ..

Postat av: caroline

aldrig roligt med försovningar :D

Postat av: Mimi

Ojojoj försova sig gör man väl lite varje dag! Är ju så svårt o vakna när det är så mörkt på mornarna!

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; Härligt :)

Postat av: LIENE

typiskt då:/

Postat av: Alinas foto

sv: tack :D fin blogg!

Postat av: jaha jaa

kasst o försova sig men lätt hänt ju


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -