Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

tjock

jag vet inte varför. men jag vill vara kunna göra som på bilden nedan. Väga 30 kilo och ja, leva livet i den storleken. Jag har fått någon bakvänd tanke om att man är tung om man väger mer än så. Jag vill inte vara tung, jag vill inte vara tjock. Därför har jag grävt ner mig i mig själv, och släpper helt enkelt ut tankarna genom att skriva nu..
Så om jag fick välja mellan att väga 30 eller att vara tjock. Då hade jag helt klart valt 30 kg.
Jag anser inte att anorexi'or är smala, om det inte syns i ansiktet. Jag anser inte heller att anorexi är en sjukdom.
Om någon tycker att den är för smal, tycker inte jag det. Jag anser faktiskt inte att man kan bli FÖR SMAL.
Det kanske är media som påverkat mig, jag vet inte.
drömmer inte alla om det här?

Postat av: Linnea Åkesson

Gumman dy är helt perfekt som du är.. Du vet det eftersom jag sagt det förut..

Du är helt lagom!

Du är iaf inte för stor!

Postat av: Daniela

Sv; okej typ samma :) Allt bra? kram, Daniela

Postat av: Anonym

plz to skinny

Postat av: Anonym

Det handlar inte om att man ser för smal ut, utan det handlar om att kroppen inte mår bra..

Postat av: Anonym

sv: tack så mycket :D

Postat av: Evelina

Nu är veckans blogg färdig för i veckan, blev du vinnaren? Vill du vara med igen, skriv en kommenterar om att du är med. Jag lottar ut vinnaren på random.org! :)

Postat av: Evelina

Nu är veckans blogg färdig för i veckan, blev du vinnaren? Vill du vara med igen, skriv en kommenterar om att du är med. Jag lottar ut vinnaren på random.org! :)

Postat av: elina

vad ska du hitta på idag? kram :)

Postat av: disa

en känd bloggerska ska vara en bra bloggerska!

Postat av: Mimmi Naveed

Länkning på 800-1200 bes, WIN OR LOSE

Lycka till, puss

http://mimmiiiss.blogg.se/2011/november/bli-vecka-46s-blogg.html#comment

Postat av: Mimmi Naveed

Kul att du är med! :D

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag håller med, jag önskar att man kunde retuschera mig i verkliga livet.



sv: En bra blogg är personlig men lättsam och tillgänglig, samt med mycket bilder :)

Postat av: Anonym

du, jag har anorexia och det är inget man vill ha gumman! du är helt normal :)

Postat av: Anonym

du, jag har anorexia och det är inget man vill ha gumman! du är helt normal :)

Postat av: e

Oj det där var det okänsligaste jag läst. Vet du vad anorexia är? Det är en ätstörning, en psykisk sjukdom. Man svälter sig själv, hamnar på sjukhus, kollapsar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -