Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Tiden går långsamt utan dig vid min sida.

Titeln ljuger lite, iaf om man räknar med dagen idag. Den har gått jättefort, och jag har knappt hunnit tänka.
Nu har jag iaf varit på boxercise(?) för att testa kapaciteten i knät, och det gick inte bra. Hade ont hela tiden, så det blir väl att kolla på resterande tid.. Om jag kan hålla mig ifrån, då jag älskar idrott..

Nu darrar iaf min hand som as, jag har funderat på varför den jämt gör det efter att jag idrottat..? Samma med benen, när man sitter ner så börjar de typ skaka jättemycket?
Ajja, ska inte bli någoot inom vetenskap, så jag lägger nog ner den frågan! ;)
Lite foton jag tog igår

Postat av: jaha jaa

gillar fotona =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -