Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

stolt tös!

Ännu en helg med övningskörning! 
Och det går lika bra som vanligt! ;D

Parkerat, växlat, och bara kört.
Allt gick galant. Parkerade både fritt, i en parkeringsficka, backade in och körde framåt till parkeringen.
GALANT FELICIA!

Postat av: clara

sv - okej tack :D

Postat av: Anonym

sv: okej, vad bra :)

Postat av: elin - foto -

sv: okej vad bra :)

Postat av: amanda

det som blev min vecka var att va frisk måndag-onsdag och sen i torsdags har jag legat hemma med feber.. sj? :)

Postat av: Hannah | Why so serious?

sv: tack :D detsamma (:

Postat av: Anonym

Allt bra med dig just nu? :D

Postat av: Julia

Allt bra med dig? :D

Postat av: disa

en bra bloggerska, ska updatera ofta. skriva saker som man tycker är intressant. :)

Postat av: Anonym

Inga elaka kommentarer tack!

Postat av: Sara

Sv: En bra blogg behöver inte alltid ha bra uppdatering (enligt mig.)

Men där imot ska man ha mycket bilder, fråga sina läsare vad dom vill läsa om!

Och kanske ha lite tävlingar då och då, och då behöver det ju inte vara priser om smycken, kläder osv... Utan en länkning skulle man kunna ha tävlingar om :)



Ha det bra!

Kram kram.

Postat av: E M M E L L Y

Skoj! =)

Postat av: E M M E L L Y

Skoj! =)

Postat av: Moa

sv; jag tycker att en bra bloggerska ska uppdatera bra, våga vara annorlunda och ha massa rolig text och bilder! c:

Postat av: Trees

jag tycker en BRA blogg ska vara outforsagbar :P precis som din ar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -