Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

snacka med datorn!

HAHA, har ni tråkigt? Gör som jag och Alice och chatta med datorn här nedanför! ;)

Postat av: Lisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hahah! Gjorde min kväll! ;)

Datorn: Hej!



Du: Tja :D



Datorn: Vill du ha en bulle?



Du: Jaatack :D



Datorn: Kan du spela gitarr?



Du: Ja faktiskt :) Kan du?



Datorn: Jaha.



Du: yes, kan du? :)



Datorn: Nej.



Du: tråkigt :/



Datorn: Jag är hungrig.



Du: Ät en bulle? :D



Datorn: Jag vill inte.



Du: pannkaka då? :D



Datorn: :P



Du: :D



Datorn: Vad gör du just nu?



Du: Pratar med en härlig dator :D



Datorn: Nej, du pratar med mig.



Du: ja, en härlig dator? :D



Datorn: Jaha.



Du: precis ;)



Datorn: Vad har du gjort i dag?



Du: vart på julskytning :)



Datorn: Till månen.



Du: näe, hemma! :D



Datorn: :P



Du: ;)



Datorn: Tycker du att jag är korkad?



Du: nej, du är kul :)



Datorn: Du också.



Du: tack :D



Datorn: Varsågod!



Du: thihi :D



Datorn: Haha!



Du: tokis :D



Datorn: Ska jag berätta en hemlighet?



Du: okej :D



Datorn: Japp.



Du: Mars?



Datorn: Tycker du om datorer?



Du: Jadå, dom som är snäll :D



Datorn: Tycker du att jag är korkad?



Du: nejnejnej :)



Datorn: Tycker du att jag är korkad?



Du: nepp



Datorn: Vill du veta en sak?



Du: jaaaah!



Datorn: Vill du ha en bulle?



Du: jatack :D



Datorn: Tycker du att jag är korkad?



Du: nope



Datorn: Tycker du om datorer?



Du: beror på ;)



Datorn: Tycker du om datorer?



Du: en del!



Datorn: Ska jag berätta en saga?



Du: snipp snapp snut, så var sagan slut?



Datorn: Jaha.



Du: haha ;)



Datorn: Haha!



Du: jag skrattade ju först :O



Datorn: Jaha.



Du: juste ;)



Datorn: Vill du ha en bulle?



Du: men JA :D



Datorn: Ska det vara socker på?



Du: helst :)



Datorn: Säg något.



Du: Bullar är gott?



Datorn: Det tycker inte jag.



Du: dårå? :O



Datorn: :(



Du: :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -