Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Skräll på lilla blå.

skräll att jag och alice sitter på lilla blå, vi har ju typ bofäst oss här! ;) Men jag ska lista ut deras recept på de goda kyckling & curry mackorna! Då slipper jag slösa ut dyra pengar här! ;)

Postat av: sofia

skolan, vara me kompisar säkert, dusj? :D

Postat av: Liindaa

faktiskt händer ingen speciellt :/

Postat av: Anonym

sv: Hej nej, inte så mycket Plugg plugg och mera plugg, sj då ? :)

Postat av: annie

SV: inget speciellt, och jag tycker inte du ska skicka sånna saker om du inte ens läser mina inlägg, ser att du skickat till mer än mig... bara för att få besökare?

Postat av: Josefine

Bra själv?

Postat av: aagnes

hejsansvejsan! :D

ska mest träna och spela dm den här veckan, dusj? :)

Postat av: deniseholmsten

Hej sötis! hoppas allt är bra med dig? kram! :)

Postat av: Mimi

SV: Haha de vete fan :) Gå i skolan och sova ^^

Själv då? ^^

Postat av: Emilija med J.

sv ; - skolan, plugga och spela gitarr antagligen, dudu ? :)

Postat av: Lisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Sv: kulkul! det där med fotografering alltså! :) Plugg är ju bara tråkigt!

Postat av: J

sv:

ne tack!

Postat av: Emelie

Jo allt är bra! själV? ps. cool header :)

Postat av: Sasha (:

sv: Plugga, fota till min foto lektion i skolan själv? :)

fin blogg btw :3

Postat av: Angelica

SV: Hej! blir jobb och lite annat. Själv? =)

Postat av: Sabina

skolaa.. sen vet jag inte. Själv? :)

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: jag mår bara bra :) sjdå?

Kramizar Evve!

Postat av: sofia

okejj härligt! :D

Postat av: emmalundberg

Heiiii! I veckan ska jag på konfaträff och ha film kväll. Det är väl mina planer! ;) Städa också om jag orkar. Självdå?

Postat av: aagnes

okej, roligt! :D

Postat av: Deniseholmsten

ja det är ju så man gör när man har tråkigt, man härmar alla andra ;) sen är det ju alltid kul att se vad alla svarar :)

Postat av: Mimi

SV: Men att fota är ju super kul! ^^

Postat av: Anonym

Have a nice day!

Postat av: aagnes

ska spela match sen mot killarna, dusj? :)

Postat av: nicole

haha, ush för plugga !

Postat av: Emilija med J.

sv; kul !

tar du gitarr lektioner ? eller lär du dig själv ? )

Postat av: E M M E L L Y

sv: Trevligt det =)

Postat av: keela

Självklart, jag läser alla kommentarer :) Din blogg ser jättefin ut och kommer säkert uppmärksammas mer snart :D

Postat av: Emelie

Sv: vet inte, sjd?

Postat av: EMMAS!

följer dig nu :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -