Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

skolkorten

skolkorten har publicerats på jarocka, så ja här får ni se några ;)

HAHA, ser rätt r-tard ut på det här klasskortet ;p

Postat av: Raisa

- samma här :)

Postat av: LIENE

Blev ju bra:D

Postat av: Angel

Hej där! :)



Nu har jag frågestund i min blogg, gå gärna in och fråga vad du vill! :)

http://dinn.blogg.se/2011/november/vad-vill-ni-veta.html

Postat av: Tilda

hejsanhejsan!

Jadu, pluggplugg, kompisar, kärleken och sånt.

Händer själv?

Postat av: Lisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Sv: Inte just nå mycket, skola som vanligt, sen ska jag umgås med allt bra folk, å i helgen blir de hockey :D

Hur ser din vecka ut då? :)

Postat av: iingetnaamn

svar ;

hallåhejdu !

imorgon ska jag vara med en kompis hela dagen, sen vet jag inte.

själv ?! :'DDDDD

Postat av: Evelina B

SV: Hej du :) Jag mår bra, hur mår du?

Postat av: Tova

Hejsansvejsan!

Allt och inget händer i veckan för mej!

Hur är det för det då? =)

Postat av: nicole

nej, skola nog . Själv?

Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg! :D

allt bra?

kram, http://hannalovisasol.se

Postat av: Frida

Sv: Tack jag mår bra du då??

fin blogg :D

Postat av: Anonym

Sv: Skolan och sen hem sjdå? :)

Postat av: Moa ✿

sv; blir bara att gå i skola och så, själv? :-) följa varann via bloglovin? :-D

Postat av: Littan

sv: Det är väl bra, sj?

Postat av: Michaela

Sv, ne ska klara mig igenom skolveckan sen blir det nog lite kalas till helgen :) Själv då?

Postat av: Twins

sv: Jo, det är bra! Sj?

Postat av: FOTO

Sv. copypaste funkar ej hos mig, kul va? ;)

Postat av: Anonym

Sv: Hejsan! Jag mår bra! Själv? :)

Postat av: katja

sv: hejhej! jag har en massa läxor och prov så min vecka ser helt pluggig ut!

hur ser din ut?: )

Postat av: E M M E L L Y

sv: Träning, kompisar, ut och äta, eventuellt lite shopping, föreläsning och lite till =)

Vad ska du göra då??

Postat av: eira :)

sv: hejsan! mår faktiskt inte så bra, är hemma och är sjuk men annars är allt asm !:D

asrolig blogg du har !


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -