Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Pappi är sööt :D

haha, pappa är så söt!
Jag var sur för att de åt upp kakorna jag bakat, då säger han lugnt och sansat att vi kan baka nya tillsammans i helgen. Haha, så söt!
det var dessa kakor de åt upp..

Postat av: Moa ♥

Hej! :) Ja, vi kan göra ett bloglovin' byte om du vill, kan lägga till dig nu! :)

Postat av: E

Inga elaka kommentarer tack!

Postat av: Evelina

Förlåt för kommentaren innan, råkades skicka!

Var gärna med i veckans blogg på min blogg, kanske blir det just du som får 100 nya läsare?



http://evelinabieber.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-1.html#comment

Postat av: ♥magiclisa♥

- visst kan vi det :D

Postat av: terese

sv; jadå, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!

Postat av: madde

- haha tack, men tycker verkligen inte om den :p

men suger på att fixa header och sånt ^^

men javisst det kan vi väl, säg till när du lagt till mig så lägger jag till din :)

Postat av: alessia

sv. hejhej. :)

Har inte så speciella planer denna veckan, sj? ^^

Postat av: Emelie

Sv: Kan vi väl, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig ;)

Postat av: Anna

Sv: Det kan vi göra, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

Postat av: Agnes

- bara bra tack, själv? ^^

Postat av: sofia

bara tog de lugnt för det mesta, dusj? :D

Postat av: Veronica

Jag mår fint =) hur mår du?

Postat av: madde

- okej, ah gör det nu :)

Postat av: Emelie

Sv: Nu följer jag dig med :)

Postat av: - Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra? :D

Postat av: t h a i p i n n e n ♥

hejsan,nu är det så att jag är ute och jagar lite konsulenter till min grupp och undrar om

du är sugen på ett enkelt och roligt extrajobb som försäljare inom oriflame:D då får du hem kataloger som du ska sälja från som du tex kan visa för familj, vänner,grannar osv. du tjänar 20 % av det du säljer men kan självklart jobba upp dig. du väljer själv när och hur mkt tid du vill lägga ner på det :) super enkelt och skiiit kul !:D det är gratis att börja nu också och du får tillgång till tre fantastiska välkomserbjudanden. Dessutom om du säljer för minst 1000 (vilket är super lätt !!) så får du en mascara,rouge och showegel gratis nu :D



Förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer,eller om jag redan har frågat dig innan !

Hoppas du får en toppenkväll :D

Postat av: Anonym

Sv: Super sj? C;

Postat av: emmalundberg

Gillar även fotobloggar :)

Postat av: Jonna

jag mår bra :) hur är det själv?

Postat av: Emelie

Får jag bara fråga, är du säker på att du lade till mig på bloglovin? :) För det står att jag har "0 nya följare denna vecka" ...

Postat av: Michaela

Sv, aha okej, men låter himla bra! :)

Postat av: Emelie

Sv: Jaha ok :)

Postat av: Matilda

sv: visst kan vi det :) har lagt till dig. säg till när du lagt till mig [;

Postat av: E M M A ♥

sv:

Ja absolut, jag lägger till dig så kan du ju lägga till mig? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -