Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Paket!

Ännu en gång kommer paket från fargadelinser.com, som faktiskt var en vinst denna gången!
Blåa snygga linser som kommer att användas så fort de bruna inte går att använda längre!

Jag kan inte tröttna på att få paket, det är ju bara alldeles för underbart! Ännu en gång langar jag ett glatt kort då jag håller i det finfina paketet! :D
(ett paket till, dock inte från fargadelinser.com, kommer troligtvis nästa vecka) :D

Postat av: Rebecca

jodå den har varit super, fast dock alldeles för kort!

Din? :)

Postat av: hanna stångberg

hej, vad fin blogg du har :) kolla in min riktigt rosa blogg ;) jag har även alltid tävlingar och just nu även en bloppis där du kan hitta bla louis vuitton saker, kläder från nelly oanvänt smink med mera: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2081206 kram!

Postat av: Jenny

jättefin blogg! släng gärna in en kommentar i min blogg jennytaa.devote.se! Kram!

Postat av: Joline

Sv; tack! Detsamma :)

Postat av: josefine

Tack för besöket och kommentaren! Har numera bytt blogg och du hittar mig på snigelfart.blogg.se :) Tack.

Postat av: mymic

SVAR:

Jag lyssnar på musik och sitter och tänker typ såhär på kvällskvisten, haha! :) Dudå?

kramar <3



http://mymic.blogg.se

Postat av: Anonym

sv; finns på mest besökta inom foto och illustration, om det nu är så viktgit att du vill se så jag inte ljuger

Postat av: EMMAS!

sv: har inte länkat dom som gillat än! säger till =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -