Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

öppet hus

Idag var det öppet hus på gymnasiet, vilket innebar att vi fik sluta tidigt (wihoo).
halv 2, fast ja, som ni såg så stack jag och Alice till lilla blå och keeeka. Sen fick jag ta den bussen som jag skulle tagit en vanlig skoldag hem ändå ;p

Alice stannade däremot kvar i stan för att hon skulle vara sån där värd eller något på Öppet hus, kul... ;)
och i helgen så åker jag förhoppningsvis till henne och fotar eller ngt ;p Om vi inte har något annat på planerna :)

Postat av: sanna:)

hejhej jo med mej är de bra:) själv då?:)

Postat av: Clara

jätte fin blogg:)

hur är det med dej?

Postat av: tess

Kul med en sån tävling och att få chansen så. Jag har ju inte krossat hjärta så tävlingen är nog inte för mig men jag ska kika.



Hur fann du min blogg??

Postat av: -'Amanda |

Sv; Ja vad kul att du tycker det :D Ja visst kan vi följa varandra på bloglovin jag lägger till dig på direkten :) Ha en bra dag :D

Postat av: Sara

Postat av: malin och issa :D

sv: sure! säg till när du följer våran så följer vi din! :D :D

Postat av: Gisela<3

fin blogg!

Postat av: -'Amanda |

sv; min blogg adress är det ;o? http://amaandaaa.webblogg.se/

Postat av: Nellie

Hej vilken cool design du har! :D och du har en mycket intressant blogg! Har du bloglovin? Ska vi följa varandra? :D

Postat av: -'Amanda |

sv; aha ;d jo länken finns över translate och under profiltexten eller vad man säger :P höhö

Postat av: Sara

sv: Sådär, är riktigt förkyld så hör typ inget med öronen o sånt där men annars är det helt okej:)



O jag opererades igår och om du läser något inlägg under så har jag skrivit om min protes o allt det där och som svaret på frågan är det för att jag ska kunna göra en protes måste jag operera bort en köttbit som va bakom ögat.. Det tog typ 10 minuter men va vaken så de va inte så roligt iallafall..



Hur mår du själv idagdå? :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -