Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

oden cup 2011

Nu är odencup över och I'm back in the game!
Nu drar jag igång och bloggar som vanligt igen!

Förövrigt tog sig min brors lag till Semifinal, och hamnade tillslut på en 3:e plats, rätt okej ändå :)

Postat av: Dani

Sv: Hmmm.. jag antar att du är med i tävlingen men kan ändå säga för att vara snäll ;) det är bildprogrammet gimp men hon skrev inlägget så hon kanske menar picnik. men säg inte till jojo att jag sagt det x)

KRAM

Postat av: Dani

Sv: Kan tyvärr nt hjälpa dig mer :/ Då skulle det ju inte bli nån tävling, right? Men alla svar finns i bloggen de flesta under augusti, september, oktober och nu i november :)

Postat av: olivia :)

sv: ja!

fin blogg btw :)

Postat av: Miss T

Aah , nu är helgen nästa slut. Men min helg var riktigt härlig. din då? :)

Postat av: Mandaa

Vill du vara med om att bli veckans blogg??!

Mellan 25-30 läsare per dag har jag och du kan få dela din glädje med dom!

Klicka dig in på min blogg på kategorin veckans blogg och släng in en kommentar och du är med om att vinna 30 unika läsare! WOOOOW! Ta chansen!^^

KRAAAM, Mandaa<3

Postat av: Merr

Ja, tack ska du ha! :)

Postat av: Emma

Sv: Förlåt för lite sent svar men min helg var jättebra och det hoppas jag att din också var :)

Postat av: wendela

sv; jadå, gör du? :)

Postat av: matilda

När avslutas tävlingen om skalet? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -