Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

nu fungerar det inte längre!

Nu kan jag inte fortsätta såhär, det ska ju föreställa en fotoblogg. Men det är inga foton, eller ah, nt med systemkameran.. Så jag får ta tag i livet och gå ut och fota imorgon! Vare sig jag vill eller inte ;D Men det är klart jag vill! :D
Så imorgon kan ni räkna med att nya bilder kommer upp! :D

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vad kul med nya bilder! :D

Postat av: Linnea Åkesson

men vad du använder halsbandet ofta :)

Postat av: elina

Assnygg blogg!

Plugg o skolan ligger på schemat hela veckan, hehe..

Händer hos dig då :)?

Postat av: Anna

Sv: Så nu har jag lagt till dig med :)

Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Hej! jag har haft problem med att komma in på min meilj dessa dagarna. Har inte lyckats komma in på den än.

Skicka allt till mig på kommentaren fältet så godkänner jag den inte för allmänheten.;)

Postat av: ladymuffin

sv; hej! Praktik tills på fredag sen blir det resa hem till gotland igen. Där ska jag bara ta det lugnt över helgen! Hur ser din vecka ut då?

Mjo, trodde det med.. Men en kompis sa att just iphones har dålig mottagning.. vet dock inte om det stämmer.

Hoppas du haft en lika bra dag som jag! :) Kramar

Postat av: Förvirrade Morsan

sv; allt är bara fint, själv? =)

Postat av: Ebba

sv; Jag mår fint, hur mår du? :)

kram

Postat av: katja

sv: härligt! jag kan få en ledig helg om 4 veckor hoppas jag, då är det lite lugnare med proven :)

Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Vad kul! skicka din adress med så säger till mannen min att skicka iväg shortsen till er.

Vilka storlekar var det?

Postat av: Jennie

Nothing much:D dura?

Postat av: fannyy(foto,vardag)

tack så mycket! :) visst kan vi det, säg till när du lägger till mig så lägger jag till dig ;)

Postat av: terese

sv; okej, har lagt till dig också nu!

Postat av: moa :)

Hej fin blogg! Allt bra med dig? :-)

Postat av: Natalie | Teckning & Foto |

Hej, intresserad av en svart vinterjacka med hög och mysig krage, knappt använd för ett billigt pris? Eller kanske en mysig höstjacka med gosig krage? Några linnen eller t-shirts? Mag-tee's?



Alla mindre plagg kostar mellan 20-100 kr! Och frakten (per plagg) ligger på mellan 20-50 kr!



Värt att kika in kanske, folk är nöjda över att ha köpt av mig (snabb leverans, bra kontakt osv)... http://nataliehakansson.blogg.se/2011/november/desperat-saljes.html

Postat av: BELLZOR

sv: Haha ja det kan man lugnt säga :D

Postat av: Anonym

Sv: okej! :) Fin blogg btw

Postat av: Amanda

Hejsan! Tack, bra :) hur mår du då? kram!

Postat av: Tilda

Usch för att plugga, men hoppas att det blir finfina bilder när du fotar då:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -