Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

mobilen duger till fotning ibland :D

Ibland kan min lille Iphone ta riktigt bra bilder, här är två jag faktiskt är nöjd med! :)

Postat av: Anonym

sv: har bara haft den i en dag ganska precis men åå gud vad underbar den är! :)

yep allt är bra. hoppas allt är bra med dig med!

Postat av: cecilia

oj jag glömde tydligen skriva mitt namn + bloggadress...

Postat av: Madde

fina bilder!

sv: Tack bara bra med mig! sj?

Postat av: Ma

Sv: Tyvärr har tävlingstiden gått ut och tävlingen är avslutades den 12 nov och vinnaren ör dragen.....

Postat av: Ebba - SVAR

Jodå, det är det! Själv? :)

Postat av: Ellen

sv: Ja, tyvärr är det försent :(

Men hade inte du en likadan tävling? Eller har jag bara drömt det? För om du hade det får du ju ett kit du också.. :)

Postat av: F I L I P P A

svar: ja det är försent att delta :(

Postat av: Sara

sv; Åh, nej jag tycker absolut inte du behöver ändra på någonting :D

Postat av: Louise

Kolla om du vann länkningen på min blogg!

http://lollorydhxd.blogg.se/2011/november/grattis-till-er.html#comment

Postat av: EMMAS!

jätte fina bilder =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -