Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Macrobilder

Nu är det dags att gå och lägga sig, tror jag ;) 
Snackar med Alice i skype, så det blir väl att vi somnar när vi lägger på ;D
edit: la på 2 min efter detta inlägg, hade pratat i sammanlagt 3½ timme ;)

Postat av: LIENE

Så snygga bilder!

Postat av: Anonym

sv: Enligt mej är En bra blogg inte som alla andra!

Den behöver inte ens va känd.

hmh.. Den ska va så man fastnar å vill fortsätta läsa den. Den ska ge en insperation. OCH DEN SKA VERKLIGEN INTE SKRYTA OM HUR MÅNGA BESÖKARE DEN HAR OSV, då tappar jag intresset för bloggen direkt :s vetinte varför , men jag gillar inte skryt.

Och personen som har bloggen ska gärna va aktiv samt svara på sina kommentarer och vara trevlig! :D

ah de finns ju mycket man kan säga, hur man tycker en bra blogg ska va, men de här va lite:)

Kram, ha en bra dag!

Postat av: Michis

//MICHIS <3

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Coola bilder :)

Kramizar Evve!

Postat av: Heddann - foto, stil & nail.

Vad har du för kamera:) ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -