Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Kryssning med Alice!

Yeah, Alice vann ett "Alla krossade hjärtans dag-kit"! :D
Det innebär att vi kan käka glass helt gratis, götta oss med en underbar hudkräm och softa på en härlig kryssning.

Förhoppningsvis slipper våra föräldrar på kryssningen så det blir en härligt FF-kryssning med massa snygga killar ombord! ;*

Det här är båten vi ska åka på! :)

Postat av: julia

Postat av: julia

sv: det är sådär :/

Postat av: iiiden med 3 i

sv: desamma!

Postat av: Esmeralda<3

Sugen på att få skinande vita tänder?

Ja? Var då med i min tävling om tandblekning

Länk:http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-tandblekning.html#comment



Ha det jättebra!

Postat av: julia

sv: har feber och halsfluss :(

Postat av: Louise Celeste

// Yesss, I have! Thank you sososo much :D

Postat av: elin

Åh va sugen jag blev på att åka på kryssning nu!

Sv; Allt bara bra här, med dig då? :)

Kram

Postat av: Felicia

Roligt att vinsten kunde göra även dig glad! :)

Med mig är det bara bra, hur är det själv?

Kram, feliciaida

Postat av: Joline

Sv; det är bra, själv? :)

Postat av: Joline

Sv; det är bra, själv? :)

Postat av: vanessa

sv: kul ;) ja bara att hoppas på det.

gick kanon, dock inte gått så länge då jag bytte linje efter ett ta =)

Postat av: Felicia

Jaså, vad roligt! :)

Postat av: Louise

Fin blogg!:)

Kolla in min blogg :)

länkbyte? :)

Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; Tack ska du ha :)

Det är bra med mig, själv?

Kram!

Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Kul med kryssning :)

Sv: Vsg :)

Kramizar evve!

Postat av: elin

jo tack de är bra! härligt blogg du fixat!

Postat av: Anonym

Postat av: cattis

tack så mycket, fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -