Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Keela.se

Jag följer inte många bloggar, bara Keela's och Alice's
Men jag tänkte bara berätta lite om Keela's blogg, och varför jag följer den egentligen.
Jag tror det är för att jag känner igen mig i det hon skriver. Hon är ju lite "barnslig" till sättet, och det är även jag. ;)
Jag tycker även hon är väldigt fin och håller en rolig blogg, som är kul att kolla på. Det är även kul att se vad hon hittar på dag för dag. 

Jag har ännu inte riktigt satt fingret på vad det är som gör hennes blogg så bra, men ja, den bara är det. Jag kollar den flera gånger varje dag, och blir besviken då det inte ploppat upp något nytt.. HAHA, jag har nog helt enkelt blivit beroende av bloggen, och jag har absolut inte tänkt att sluta följa den! Om hon inte blir helt annorlunda och börjar skriva om strunt saker, men det hoppas jag inte att hon gör! :)



Postat av: EMMAS!

tack :D

sv: hur har din dag varit då?:D kram

Postat av: keela

Nämen! Vad himla fint :'D tack så jättemycket :D:D:D

Postat av: Nathalie

Sv; Ledsen för ett väldigt sent svar! Har haft en bloggpaus och sen har jag inte hunnit svara på kommentarerna. Allt bra? :)

Postat av: Wakeywakey

Svar: Hej, jo allt är bra.

Själv? c:

Postat av: mikaela & adela

hej, fin blogg ! kolla gärna in på våran :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -