Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

känns som att jag lyfter!

Ida var vi som sagt i kyrkan, och det kändes faktiskt som att man skulle blåsa bort ifrån världen ;)
Hade man haft ett paraflax (paraply) hade man nog helt klart flygit iväg! ;D

Ajja, vi får hoppas att snön tar över vinden, för jag orkar inte med storm, vill bara ha lite julmysigt nu när det är första advent!

Postat av: Merima^^

hejhej! :)

vilket skal tkr du jag ska beställa? :D

http://merimarujovic.blogg.se/2011/november/vilket-ska-jag-bestalla.html#comment

kram!

Postat av: mikaela & adela

sv: det är bara bra :D

Postat av: Gossip

Ny startad skvaller blogg! Gossip - Din dagliga dos av skvaller!

Postat av: MaryJane

okejj, nja kollar bara på tv :D

Postat av: Michelle

SV: Härligt, ja allt är toppen här med! vad gör du? :)

Postat av: Nadja

Åhh varje gång jag får höra eller läsa ordet paraflax tänker jag på dom två hundarna i Aristocats! Minnen ♥

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: nej jag gör inte sånt! :(

Postat av: Michelle

SV: okej, åt lussebullar nyss ;)

Postat av: waerland

sv: hej! förlåt men vad menar du med bredare blogg? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -