Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

jag erkänner - jag hatar att plugga..

Nu ska jag plugga naturkunskap, endast för att vi har prov imorgon och jag har inte pluggat överhuvudtaget än..
såhär tycker jag om saken!








Postat av: Frida

Sv: Alltså, det är tyvärr inte jag som har bestämt reglerna utan det är företaget som sponsrar mig, jag väljer bara ut vinnaren som har bäst motivering. Så det är inte så att man får större chans för att man skriver ett inlägg, utan man måste göra det för att vara med och tävla :)

Postat av: Marielle

Vilken häftig bloggdesign du har! :-)

Postat av: Frida

Sv: Ja, om man deltar så ;D

Postat av: arbnorauka

SV: Jag är rädd att jag inte fattar vad du pratar om :)?

Postat av: Axu -blogg från Finland-

aa-a, ska vi följa varandra på bloglovin? :)

snygg blogg hardu!

Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, lycka till :D

kram, http://hannalovisasol.se

Postat av: Nadja

Haha! Sådär vill jag också göra med min naturkunskapsbok x( Har prov imorgon och kan inte ett piss!

Postat av: Nathalie

helgens bloggvinnare är uppe:D

ny tävling till helgen<3

http://liborius.devote.se/blogs/14019007/och-vinnaren-aer.htm#WriteComment

Postat av: P A W O L I N A

Hej, fin och mysig blogg har du!

Har en fråga...tycker du att jag ska färga mörkbrunt? Kommentera här:

http://pawolinas.blogg.se/2011/november/blond-till-morkblond.html#comment



Tacksam för svar!

Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

sV: njaa, nu tror jag nog att du har spammat fel för jag har aldrig sett den här bloggen förut...

Postat av: sofia sörensen ♥

svar; okej toppen, då kan vi köra! påminner du mig imorgon? för har ganska fullt upp nu så hinner inte just nu. kram

Postat av: Ingrid

sv_ jag menar att kommentaren som du skickat till mej och flera andra nog har hamnat fel eftersom jag aldrig sett din blogg och därför inte heller besvarat nån fråga i den.

Postat av: sofia sörensen ♥

svar; självklart kan jag göra det! om du ger mig din mail så mailar jag bildbevis, skickar du en bild på din då också? :) kram

Postat av: sofia sörensen ♥

svar: har mailat dig nu! kram

Postat av: dite

tänkte tipsa om min tävling som just nu pågår på bloggen,

du kan då vinna ett valfritt plagg från imagecollection för max 3000 kr;

http://afroditeedreflo.blogg.se/2011/november/vinn-ett-valfritt-plagg-fran-imagecollection.html#comment

allt bra annars? :)

Postat av: Neha

prov är inte så kul. Hoppas det går bra ändå:)

Postat av: ewe ♥ cheerleader, modell, naturare

Sv: Kommentera endast då det har med bloggen eller inlägget att göra!!



Kram!

http://lifebyewe.blogg.se

Postat av: daniella

gud vilken fin bloggdesign du har :)

Postat av: Ingrid

sv: fast, jag har aldrig fått nån tidigare som sagt..ha det bra! hej.

Postat av: Anonym

sv: Ja det hoppas jag också :D Men det tror jag.



Jag pluggar på och ser på Vänner ^^ Hoppas provet går bra.

Postat av: Louise

Sv; har lagt till dig nu och jag blev nr 31 :) säg till när du lagt till mig! :)

Postat av: Lisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

När du ändå håller på kan du spola ner min engelskalärare så vi slipper alla läxor, tack på förhand! :)

Postat av: Lisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SvAr: Haha låter bra de! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -