Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Hemma!

Nu är man hemma från cupen och får sova de få timmar man hinner med innan man ska kila dit igen!
Det går väldans bra för bror min och även för vårat pojklag! :D
Får väl hoppas att det fortsätter såhär även imorgon! :D
Har förövrigt spenderat dagen med bl.a Bullen, Alice, Jonte, Linnea, Linnea, Diana, Linn, Linda, Jansson, Marie och många fler! :D

Postat av: mirellaMumierna

Jag har sagt detta innan till dig, men säger det igen. Din design är bara så fin och cool!

Postat av: Anonym

sv: japp, det är kissie! ;) hoppas du får en fin dag :)

Postat av: Anonym

sv: jaha, vad kul att jag vann! :D mejla mig: [email protected]

Postat av: Hanna :)

sv: tack! min helg startade riktigt bra den med!



super fin header! :)

Postat av: Kristin

sv; takk :) min helg startet veldig bra! ha en fin helg videre!

Postat av: sagaah

sv: hej, jo tack den började bra, ha en fortsatt bra helg :)

Postat av: Tilda

Fin blogg!

Kola gärna in min och mina vänners, det skadar inte att slänga in en kommentar också :D

Postat av: Sussie

Otroligt fin blogg :)

Postat av: Matilda

sv: Nja.. Käken är ur led haha! Ingen bra start, tack ändå! Vad bra att din startade bra iallafall haha :) kram

Postat av: paula

sv: ja det är klart! Lördag och allt ju! :D

Postat av: EMMAS!

sv: nice :D haft en bra dag?:D kram

Postat av: Joline

SV; okej :)

jag ska inte göra något speicellt :D

Postat av: JENNUBJÖRKLUND

Nu drar jag igång en julkalender på min blogg!

Ta chansen att få ett helt inlägg på min blogg och dessutom bli länkad i min sidomeny, plus att julen blir så mycket roligare när man kan dela den med andra.

http://jennubjorklund.blogg.se/2011/november/jennys-julkalender-2011.html#comment

Kramisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -