Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

HAHAHA, så söta..

Jag har insett att det är något fel på mig och Alice ;)
idag innan vi kom innan för dörren så tyckte hon sig se en mullvad.. (plastpåse)
-(alice)Komsikomsi mullvaden.. komsikomsi!
- (jag) hahaha, det är en platspåse?
-(alice) mäh, den rörde ju sig i alla fall...

HAHAHA.. våran humor.. ;p
blev förövrigt väldans sugen på äppelkaka nu!

Postat av: Hanna

Urgullig blogg! Kika gärna in på min och slänga gärna i en kommentar vettja! Ha en fortsatt bra dag!

Postat av: Hanna

Urgullig blogg! Kika gärna in på min och slänga gärna i en kommentar vettja! Ha en fortsatt bra dag!

Postat av: alice

tihi (a) det såg ju ut som en mullvad :(

Postat av: alice forslund

sv: okej! :) jag kan göra ett länkbyte med dig nu? gör du det med mig också? kram!

Postat av: alice forslund

sv: okej, bra! vi kör att vi lägger in länkbytet nu vid 19.30! jag har mellan 500-700 per dag :)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

nu blev jag också väldans sugen på äppelkaka! :D

Postat av: Sanna A

Hejhej, jag har en fråga till dig.



Jag har också en blogg, du kanske har sett den. Min fråga till dig är hur jag ska ta bort min bakgrund? Den svarta, hur ska jag ta bort den mellan inläggen osv..?

www.kurden.webblogg.se Det är min blogg. Svara gärna på min blogg, Tack!

Postat av: alice

Det var ju mörkt! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -