Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

HAHA, söt klass.

Nu har två till svikit våran klass, vilken innebär att de fick bli "råttade" på vårat foto. Så jag står för redigering och Alfred och Rebecka för idén! ;D

Postat av: Ida c:

Fin blogg :D

Postat av: LILLY

sv: aa faktiskt, din header o design e as snygga jämfört med alla andra som ksk bara har svart&vitt :D

Postat av: sussi

fotoblogg vore kul =)

Postat av: johanna<3

sv: hehe vsg;)

Postat av: LILLY

sv: inget att tacka för ;D

Postat av: sofia sörensen ♥

svar: HAHA sötnos, kan bero på att bilden jag skickade till dig togs vid en annan tidpunkt, ellerhur? Nästa gång kanske du borde tänka efter innan du skriver något, så du inte gör bort dig menar jag. Ha det bra! kram

Postat av: sofia sörensen ♥

svar: provocering, kallas det. Bilden jag lagt upp på bloggen är inte fejk gumman :) Tro det eller inte spelar inte någon roll för mig lixom, man kan ju även se det genom att jag får presenter, idolbilder, interjuver, kommentarer osv hela tiden. Tror du jag hade fått det om jag inte haft mycket besökare? näääää

Postat av: sofia sörensen ♥

dethär är något jag aldrig någonsin brukar erkänna, haha men aja eftersom du inte verkar förstå så gör jag det ändå, jag provocerar mina läsare. Jag lovar att detta fick dig att både komma tillbaka till min blogg + att du tillochmed skrev ett inlägg om mig i din blogg, jag redigerade bilden jag skickade till dig för att provocera dig, jag lyckades. haha många tror inte att jag är så smart som jag är, tackar så mycket.

Postat av: sofia sörensen ♥

svar: känns ju lite onödigt eftersom jag precis la upp den i bloggen.. Men orkar inte hålla på att tjaffsa med någon jag inte ens känner. Haha du kan ju fortsätta om du vill men orkar inte lägga ner mer tid på dig nu. Jag älskar att provocera mina läsare men skule aldrig ljuga i bloggen, bilden jag lagt upp där är 100% äkta. svär på min död. Ha det bra! kram

Postat av: sofia sörensen ♥

svar: haha ja, jag ljuger inte iallafall. tack :) kram

Postat av: sofia sörensen ♥

svar: men herregud, haha att du orkar alltså. jaja nu bryr jag mig inte längre iallafall. jag vet sanningen iallafall, om du har så svårt att acceptera att jag lyckats så visst du kan fortsätta, gör det dig gladare så absolut! kram

Postat av: Miep

Hahha! nu får ingen mer byta för då ser våran klass ut som ett zoo eller nått ;O as bra gjort hur som helst! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -