Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

filmkvällen

Ja, som ni minns så hade vi skräckfilmsmaraton här för ett tag sen. Så nu tänkte jag ladda upp lite fler bilder från det, eftersom jag bara lagt in en eller två innan. Så här kommer lite fler! :)
Vi har även funderat/bestämt att vi ska ha julbakningsmaraton hemma hos alice lite senare! :) Sen efter det så blir det ju fler fler maraton eftersom vi ska ha ett hos varje människa! :D

Postat av: JokeeeR

jätteball blogg :D

Postat av: lovisa/polichinelle

svar: haha men du, jag har ju en egen tävling :) tack ändå.

Postat av: blondie♥

följa varann via bloglovin?:)

Postat av: blondie♥

följa varann via bloglovin?:)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaha skoj! :)

Postat av: ' Saveu - Music & Chaos, It's life

nejtack

Postat av: fanny

Hej!

Nu har du chansen att välja ett smycke som du vill vinna som jag sen kommer att lotta ut :)

klicka på länken för att komma till inlägget

http://fannynordst.blogg.se/2011/november/vilket-smycke-vill-du-vinna.html#comment



Kram

(Ber om ursäkt om du inte vill ha sånna kommentarer^^)

Postat av: mysan

Allt bra med dej denna härliga måndag? :)

Postat av: Daniela

Förlåt för sent svar!

Sv; bra! Gjort idag? kram, Daniela

Postat av: Miriam

Svar: Är redan med och tävlar om detta på en annan blogg:)

Postat av: Patricia♡

Men vad mysig din zipperall ser ut:)

Postat av: E M M A

sv: okej :)

haft en bra måndag? :D

Postat av: Malva

- Du frågade mig för några månader sedan om jag hade tips på hur man får fler läsare och jag hade inga tips, hur fick du dina besökare? :D

Postat av: Malva

- Ok, vad najsigt! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -