Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Fars dag.

Min pappa är den bästa i hela världen. Han är nog världens snällaste pappa. Han förtjänar verkligen den här dagen i "hans" ära. Du är bäst pappi!


Postat av: Anonym

en bra blogg är en bra vblogg :D

Postat av: Mimi

SV: Ja man måste ju självklart ha bilder och sen kanske man inte skriver ordagrant vad man gjort under dagen utan kanske en speciell händelse :)

Men annars tycker jag att bloggen framför allt är för en själv, som en dagbok som man väljer att dela med sig av :) Man kanske kan ge tips till andra som de inte tänkt på genom sitt skrivande och det tycker jag är viktigare än att bli någon storbloggare med många besökare :)

Postat av: j

Varsågod! :)

Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Varsågod! :)

Postat av: Mimi

SV: Och om jag ska läsa en blogg föredrar jag de som är jordnära och skämtsamma och dessutom är sociala med sina läsare :) Det får mig att fastna för en blogg :)

Postat av: Anonym

okeej :)

Postat av: elina

Hm.. en bra blogg enligt mig är en blogg, som helst ska se bra ut, och personen som bloggar ska vara sig själv, och gärna ha med lite humor i inläggen.

Mycket bilder också! Inte typ 10 bilder i varje inlägg, men 1-2 iaf. Och helst inte typ suddiga dåliga bilder ;) uppdatera ofta också!

Postat av: Mimi

SV: Jag menar att det är ju definitivt roligare att läsa en blogg där bloggaren svarar direkt på ens frågor :) Eller om man frågar något kul då att de kan ge ett roligt gensvar tillbaka ^^

Ta sig tid att underhålla sina läsare ^^

Postat av: Steffie (amandaosteffie)

sv. heheh varsågod!

Postat av: Mimi

SV: Jo du använder ju bilder i alla inlägg och ger ju gensvar ^^

Såg nu att du börjat övningsköra! Hur länge har du gjort det? :D

Jag började precis och det är super kul och inte alls så svårt enligt mig :D

Postat av: Liz

Sv: Detta är inte den lättaste frågan precis men på ett ungefär så tycker jag en bra blogg är...

En blogg som uppdaterar ofta, har en del bilder i inläggen, kanske lägger upp lite inlägg på tips, som typ filmer, musik, kläder och annat kul^^,

Postat av: julia

Men vad skrev du då? Du skrev väl inte bara ' Hej kan jag få en mascara och tabletter hemskickat tack?' Haha ;)

Postat av: EllenOtendal

sv; De ska vara bra update, proffsig design - inte för rörig, alltså stilren, och mycket och bra bilder :)

Postat av: Mimi

SV: Det är ju grymt roligt att köra med pappa för att han är typ, men gasa, gaaasaaaa växla ner bromsa gasa växla upp gasa så mycket du kan! Tryck pedalen i botten! xD

Postat av: mathilda

ha en bra söndagskväll :)

Postat av: malin & Emma

Sv: Vi gillar bloggar med mycket bilder, och typ bra uppdatering, sen kan vi ju också gilla en blogg med andra saker som vi inte kommer på nu :) Vad tycker du?

Postat av: elina

ja det är klart!

Din blogg är snygg, du uppdaterar ofta, och har bilder!

Och skriver dina egna åsikter, det är bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -