Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Farbe Clique

Vi ska ha en halvdag - språk. Då fick alla i uppdrag att skriva en dikt. Så jag och Alice slog våra kloka huvuden tillsammans och kokade ihop den här fina dikten:

Farbe Clique

Der Herbst ist sehr kalt,
wenn er seine farben malt.

Grün, orange, gelb und rot,
die Bäume scheinen tot.

Der Wind weht durch meine Ohren,
der Baum hat seine Blätter verloren.

 


Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Kan du skicka alla uppgifter till mig igen det är fel på kommentarfälten skicka allt till [email protected]. Du glömde din egen adress samt vilken storlek vinnaren skulle ha så får gärna med det.

Kram

Postat av: A.L

God morgon! :)Hoppas du får en bra dag

Postat av: iiiden med 3 i

sv: De skulle inte passa in tycker jag :)

Postat av: LIENE

Fin dikt:)

Postat av: iiiden med 3 i

sv. haha okej :/

Postat av: iiiden med 3 i

sv: ja ska ändra min design helt när jag får photoshop :)

Postat av: Stefan Falkelind

Kanske dikten är bra men jag kan inte det där språket tyvärr.



Sv: Ja du är nog bäst. Vilken tur att du var en av de som kom först till kvarnen.

Postat av: Louise

Hej!

Vad kul att du var med och tävlade om att bli dagens blogg. Nu har nämligen vinnaren utsetts, så gå in på http://laakinoiise.blogg.se/ för att se om du är den lyckliga vinnaren!

Var även gärna med i den nya omgången! :)

http://laakinoiise.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-fredag-1.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -