Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Elva

 

Idag var en speciell dag! Passade på att göra den speciell och satt och åt med de bästa!:D
Vi "duschade" mot varandra, (slog knytnävarana mot varandra ;) Sen skrev vi, dusch! och typ; men jag har ju inte duschat med dig än.
-Jag har duschat med alla.

 

 

o.s.v
haha, det blir nog denna dagen till minne! :D
Smsade även med mina finfina bästa vän!:D<3

 

 


Postat av: elin - foto -

sv: ingetingen :)

Postat av: Solin ♥

fin blogg, allt bra?:)

Kram♥

Postat av: sara

men nästa år blir de ju 12-12-12-12-12

Postat av: ♥magiclisa♥

- härligt! ;D

Postat av: Elina

Fin blogg! Checka gärna in min! :)

Postat av: KLARA -

Haha, gillar idéen med rullstolsrace! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -