Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dålig uppdatering

Det blir tyvärr dålig uppdatering nu när jag är och kollar på cup hela helgen.
Men jag ska försöka att i alla fall lägga upp något tidsinställt eller blogga från mobilen! :)
Nu är jag i alla fall hemma och dricker varm oboy och käkar hamburgare, GOTT!


Postat av: elin'

min helg startade jätte bra! :)

Postat av: Michelle

Allt bra? :)

Postat av: LIENE

Gott med hamburgare:)

Postat av: Cassandra

Sv; jadå! Det gjorde den, själv? :D

Postat av: Amanda Matanovic

Godmorgon, allt bra med dig idag? :D



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

Postat av: Memmiis

Vinnaren av veckans blogg är ute på bloggen! Blev det du? Om inte så är nästa tävling redan igång! :)

Postat av: Anna

Sv: Ja min helg har vart sådär, men inte den bästa.

Vad kul att du fick en bra start på helgen ! :)'



Postat av: Linn

Fin blogg!

Allt bra med dig :)?

Postat av: Elin

SV: Det gjorde den också :)

Postat av: Dani och Jojo<3

Hej där :)

Var gärna med i våran nya tävling! Allt du behöver göra är att maila oss svaret på så många av frågorna i inlägget som möjligt. (maila till [email protected])

Alla svaren finns i bloggen. Vinnaren får en länkning för våra 250 + läsare om dagen och om du vill gör vi 2 skyltar helt gratis!

Hoppas du är med, vi skulle uppskatta det!

Lycka till<3

KRAM //Dani o Jojo

(ledsen om du inte gillar såna här kommentarer, vi ber hemskt mycket om ursäkt!)

Postat av: Caemi

Bloggen din er superfin as :)

Postat av: Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-1.html#comment

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Mums vad gott! :D



sv: hm.. jag vet faktiskt inte varför adresserna sparas på bloggen (trots att jag har egen domän). Men det fungerade inte förut. :P Tror inte det funkar varje gång heller... mysko! ^^

Postat av: Linnéa

Hur är det med dig idag? :) kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -