Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Dags att kila!

Nu ska jag dra till bussen om sisådär en kvart! 
Till en början så blir det engelska, men hade inte engelska boken hemma, så jag fotade med samhällsboken ist, eftersom det är våran andra lektion! ;D

Postat av: lilllinastudsarsomenget

sv: Ja , en bra blogg: Helst uppdatera 2-3 inlägg per dag , fin design och om jag ska fastna för en blogg måste den vara annorlunda , och inte bara en person som sitter och berättar om sina dagar i detalj. Jag har en ganska skum humor , så om det är någon blogg som har samma humor som jag - och bloggar om det så är det absolut någon jag skulle läsa :)

Postat av: Anonym

fin =)

Postat av: julia

Okej, men ska vi följa varann via blogkeen? :)

Postat av: Sofia - TEAMBRACKE.BLOGG.SE

Gud vilken snygg design! Nog den snyggaste jag sett! :)

Postat av: Sara

sv; Nädu, det är väldigt mycket grejer och överallt och olika färger å så där ;D Men de e najs :D

Postat av: beccis

hej :) vad händer nu i veckan? :)

Postat av: Nikki (FOTO&VARDAG)

Kör på fototävling i bloggen nu, tycker att just DU ska vara med, det skulle vara superkul!

http://nixie.blogg.se/2011/november/fototavling.html#comment

Postat av: Frida

Sv: nja, inte mycket :)

allt bra idag? :D

Postat av: LILLY

sv: en bra blogG?

den ska int va som alla andra, färgladd design+header, skriver om saker som e intressanta som shopping, hur deras dag ha varit, roliga händerlser kanske osv :)

Postat av: Anonym

allt bra?:D

Postat av: utbytesstudent i UK

Fan vilken snygg bloggdesign!

Postat av: sofia sörensen ♥

jättefin blogg! länkbyte? :D

Postat av: amanda

hej allt bra idag? :)

kram

Postat av: michelle

Fint hår du har, besök gärna min blogg.

Postat av: Mamma till Freja

Hej söta du :) Va gärna med i min tävling om dagens blogg! http://sense.webblogg.se/2011/november/vill-du-bli-dagens-blogg.html

Ha en bra fortsätt dag. Kramar!

Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

Postat av: sofia sörensen ♥

svar: har runt 2000 unika per dag, hur många har du själv? :) kram

Postat av: Mimi

SV: Hahah de brukar ju vara det ;) Inte min pojkväns mamma dock xD

Postat av: Sille-Riin

Svar: Fin blogg :)



Allt bra ?



Kramar, Silluuu.blogg.se!

Postat av: Amanda ^^

Jadå! Din blogg är ju awesome! :D

Postat av: Alicia..

Herreguud.. Vilken KLOCKREN blogg du har!

Så sjukt fin tjej , och grymt bra och skitsnygg blogg .. Kram på dej , hoppas du haft en bra dag! :) / Alicia

Postat av: Emelie

Tråkigt! =(

Postat av: Anonym

Firar min nystartade blogg med en utlottning av Beautysticks. Du är varmt välkommen att delta!



www.loveyourskin.blogg.se

Postat av: Moa

snygg bloggdesign!

Postat av: johanna<3

fin blogg;) <3

Postat av: Ellen

Fin blogg! :D <3



Postat av: Oscar

haha skönaste tjejen juu :)

Postat av: elin ♥

Har frågestund på bloggen, lämna en kommentar om du vill veta nåt! ♥ Kraam :)

Fin blogg du har! ♥ ;)

Postat av: Claes-Göran Olofsson

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG på wordpress så förstår du varför

——————————————————————————————————————————–

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG på wordpress så förstår du varför

——————————————————————————————————————————



http://www.classeslillablogg.wordpress.com/ …………………..

Postat av: waerland

fin blogg du har! Vi har samma samhällsbok, haha. Nej man kan inte kalla den jätteroligt precis:)

Postat av: Louise

galet nice design! fan va duktig du är!!



följas via bloglovin`?

Postat av: Malin

Har lagt till dig på bloglovin, som nr 68 =) Lägg gärna till mig också!



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -