Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Boktips!

En rätt så bra bok må jag säga! Hon är dock inte så duktig på skrivregler. Hon upprepar saker lite då och då och kan inte det där med styckesindelning.. Så det finns lite saker att påpeka i boken, men för övrigt är den riktigt bra! :D

Postat av: Em.

sv. jag har väl inget som gör en blogg extra bra.

jag läser bloggar som ger mig insperation helt enkelt

Postat av: Lisa Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

SvAr: De gjorde min dag! ;)

Postat av: Em.

sv. jag har aldrig sett din blogg innan så vet inte. men ska kolla den lite nogare när jag har mer tid :)

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vad kul att du är så pass intresserad av språkliga grejer. Jag pluggar själv till svensklärare, så jag är likadan.



sv: inga problem. Händer något kul i veckan?

Postat av: Sara

Åh, den boken läste jag för ett par veckor sedan, jättebra är den!! :)



sv; En bra blogg tycker jag ska ha en snygg och inbjudande design, varierande inlägg med mycket bilder och regelbunden uppdatering! :) Vad tycker du själv? (=

Postat av: Frida

Sv: Hihi :D

Gör du då? :)

Postat av: Emina

Fin blogg :-)

Postat av: meyav

Hej! Grymt cool design du har. Gör du designer åt andra?

Postat av: Sara

sv; Absolut! :) Förutom att jag personligen tycker att din design är lite rörig då jag föredrar det mer stilrena stuket! Men den är grymt bra gjord!! :)



Okej! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -