Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

Alla krossade hjärtans dag tävling!

(avslutas 9/11) edit: (avslutas 12/11)
alla hjärtans dag bara gynnar några, har Sussie kommit på den fantastiska dagen alla kan känna medsorg i, nämligen Alla krossade hjärtans dag.
Jag tror att de allra flesta fått sitt hjärta krossat, om inte kommer det förmodligen att ské. Då kan det vara bra med en sån här dag då man kan tycka synd om sig själv och skämma bort sig lite..
Och Då har jag fått äran att tävla ut ett kit från blogg.se. Nämligen Hjärtesorg-kitet.

Det enda som krävs för att vara med är:
  • Gilla deras facebook sida, hittas HÄÄR
    (klistra in länken till sidan du kommer till i kommentaren)
  • Skriv ditt bästa låttips till en som sörjer, även det "botemedel" man kan använda sig av, Tex. äta korv, godis eller dylikt.

för pluspoäng:
  • Lägg upp filmen nedan i din blogg eller på din Facebook.

Det innehåller:




Postat av: Michelle

SV: aha, ja jag har träffat en kompis :) dudå? kram

Postat av: EMMAS!

gillar redan deras sida! men bästa sättet är att äta ben and jerry glass och lyssna på glada låtar typ i´m sexy and i know it så blir man nog glad :D kram

Postat av: CASSANDRA - tävling!

sv; slappa, kompisar och fester själv?:)

Postat av: Jonna

Vem vann fototävlingen?

Tävligen avlsutas 15.00, så kika in, du kanske vann

Postat av: Anonym

jag är med! bästa botemedlet? härliga vänner som man kan snacka med och Ben & Jerrys. Låt: http://www.youtube.com/watch?v=equa0HvqHb8

Postat av: Rebecka

sv: tack för att du frågade men jag vill inte vara med :)

Postat av: Jonna

Varför då? Det fanns många bra bilder, och det blir mer rättvist. Alla bilder kommer ändå att visas senare.

Postat av: JonnaK

Min tävling, mina regler.

Postat av: Rafaela ♥

Jag kom till http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag och har redan gillat det sen förut, jag lade även upp videon på facebook!

En låt jag alltid lyssnar på när jag är deppig är denhär: http://www.youtube.com/watch?v=OQq8lvf0MhU , men den kanske är att man blir mer deppig men jag vet inte. Riktig emo musik ;)

Något som alltid botar ett brustet hjärta är min trogna vän,CHOKLADEN!♥ Den finns alltid där för en ♥

Postat av: Anonym

Har gillat på facebook grejen:http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag?sk=app_211028855634292



En deppig låt som "du var så mycket" med Sofijah.

Botemedel, sex. Haha nä skojja ;) kanske choklad, glass eller chips för mig :$ Ben&Jerry's is the best!



plus, har lagt upp videon på min blogg.

Postat av: CECILIA BADALOFF

Jag har gillat . Och det bästa botemedlet är nog att lyssna på en lung låt och äta Glass eller TJOOOOCKA sig med någon choklad aktigt ! :D

jag hoppas att jag vinner puss cici :*

Postat av: ewe ♥ cheerleader, modell, naturare

sv: kommendera endast då det har med inlägget eller bloggen att göra!



Kram!

www.lifebyewe.blogg.se

Postat av: Cassie

hihi ah jag hör nog inte till dom som fått sitt hjärta krossat då jag har min prins :) men låter väldigt roligt

Postat av: Anonym

okeej men fatta inte så mycket :P

Postat av: Tomiko

Sv: Det är den inte hehe. Tryck på F5 så kanske bakgrunden syns. (:

Postat av: edahlberg

sv; Måste man skriva om man gillat på Facebook eller? I vilket fall, så har jag gjort det! http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag

Och den låten jag vet såhär på rak arm, som jag lyssnar på när jag är ledsen är nog.. Väldigt många. Men typ.. Who You Are med Jessie J, eller Breakeven med The Script. Just Sayin'! Men jag brukar inte äta något speciellt. Men Nutella är svårt att motstå!

Postat av: Vilma Henricsson

Sv: Fin blogg! Jag har spelat handboll hela helgen, själv?? :)

Postat av: linnea

svar; hahah okej.. men jag vet jag är lite seg, men vad vann jag ? (:

Postat av: -Kajsa [FOTOBLOGG]

sv; jättegärna! :D

Postat av: IMAGONS - Hobbyfotograf

VILL DU HA CHANSEN ATT VINNA ETT PRESENTKORT PÅ 150:- HOS SMYCKESBOXEN.SE??



Gå då in på min blogg och in under kategorin "Tävlingar"!!



LYCKA TILL! :D

Postat av: moOa med två O.

Jag är med ! :D



Länken till facebook: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EMLNme_HjWo



En deppig låt, eller iallafall en låt jag brukar lysna på när jag är ledsen är down to earth-Justin Bieber (http://www.youtube.com/watch?v=pPT7NdOkQdY&feature=related) Och såklart äta allt gott som finns i skåpen hemma, men inte så mycket så Mamma och Pappa ser ! :p



Här har du en länk till inlägget med video och lnk till tävlingen: http://mmooae.blogg.se/2011/november/alla-krossade-hjartans-dag.html



Nu håller jag tummarna ! :D

Kram♥

Postat av: Amanda

svar' oj haha. det kommer inte jag bära i alla fall ;)

Postat av: linnea

svar; skickar du dom till mig då? :)

Postat av: Tomiko

Sv: Servern jag laddade upp bilden på är nerlagd... ska försöka hitta en annan. D:

Postat av: iingetnaamn

http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag

just hold on - maria wena

& bästa tipset är helt klart att äta zooapor framför barbapappa !

Postat av: Bella

Har redan deltagit i tävlingen.

Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Klart man är med :) Bästa låten när man fått sitt hjärta krossat är nog Wish you ware here med Avril Lavigne. Bästa botmedelt?! En bra medicin är helt klart att bara sätta sig, pyssla om sig själv, kolla på sin favoritfilm (i mitt fall Sucker Punch och Thor) och kränga choklad!

Inlägget med videon i: http://carolina97.myshowroom.se/alla-krossade-hjartans-dag/

Postat av: radhusdisco (tidigare xxl)

Re: Jag har gillat deras sida sen tidigare.

Det bästa tipset jag har till någon som sörjer och som behöver piggas upp en smula, är att skriva gratis kramar på en skylt och gå ut på stan och bara bli omfamnad utav en massa okända människor. Så himla himla fint, och en låt som jag oftast lyssnar på när jag har det svårt eller jobbigt är "When we were winning" utav Broder Daniel och handlar ungefär om att springa ut i natten och att vinna. En låt om att leva i nuet för livet väntar inte.

Lev livet och all kärlek till dig!

Postat av: Johanna

jag är med

jag gillade den sen tidigare och jag kom till den här sidan då. http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag

Den bästa trösten är definitivt glass och bästa låten att lyssna på är Mine för då blir man glad.

Postat av: Evelina Ek

Hejhopp! Klart som korvspad att jag vill va med!



Här är "mitt bidrag" till krossade hjärtans dag! ♥

http://porvoo.blogg.se/2011/november/se-upp-hor-upp-alla-krossade-ah-krossad-c.html



Kram och fint att du fick äran att hålla i tävling.

Postat av: Evelina

och ja glömde nästan... http://www.facebook.com/event.php?eid=268708183170560 jag gillade så fort jag såg den!!

Postat av: Angelica

Jag är så gärna med i tävlingen! :) Botemedel för ett krossat hjärta är att gråta ut. gråta, gråta gråta tills man känner sig bättre. Först då man fått sörja en tid kan man börja bygga upp sitt hjärta igen. Det viktigaste är att ta hand om sig själv och göra sånt man tycker om och som gör en glad! Låtar att lyssna på när man är riktigt deppad är: Alterbridge - In loving memory och Mika - Happy ending. Riktigt vackra "hjärtesorgs-låtar" om man nu kan säga så! Ha en riktigt underbar dag söta du! kram

Postat av: Angelica

Jag är så gärna med och tävlar! :) Det bästa tipset jag kan ge till er med ert vackra hjärta som blivit krossat av någon som inte förtjänar er, är att gråta. Gråta, gråta gråta. Det känns alltid bättre när man fått ut sina känslor! Först när man fått sörja så kan man börja bygga upp sitt hjärta igen. För att börja må bra igen ska man göra saker man tycker om, och saker som gör en glad. Låtat att lyssna på när man är nere är definitivt Alterbridge - In loving memory och Mika - Happy ending. Ha en underbar dag söta du! :)

Postat av: Johanna

Inga elaka kommentarer tack!


URL: http://joo
Postat av: Johanna Svensson

har gillat http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag !



Nu är det många som skrivit deppiga låtar men nejnejnej.

Är man deppig ska man lyssna på" I look so good(without you) - Jessie James".

Hon sjunger bl.a

I look so good without you

Got me a new hairdo

Lookin' fresh and brand new

since you said that we were through

done with your lies

baby now my tears dry

you can see my brown eyes

ever since you said goodbye.



Det är sån musik man ska lyssna på om man har fått sitt hjärta krossat.

Tänk om, tänk positivt.

Postat av: Angel

1. Jag vill vara med!

2.Jag gillar på facebook!

Denna sida kmr man till :http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag



3. PLUSPOÄNG: jag lägger upp filmen i min blogg.



4.Musik som jag lyssnar på när jag har fått mitt hjärta krossat ,vilket jag har nu är bl.a.

My chemicle romans - I don't love you

P!nk - F*cking perfect

Toto - I will remember



Blandat med låtar som får en att må bättre och låtar som handlar om krossad kärlek för det trösta på något sätt det med.



5.Det som brukar trösta är choklad och kebab. Och goda vänners sällskap :)

Postat av: mmajaengman

http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag?sk=app_211028855634292



Och en bra låt för ett krossat hjärta är :



Adele - Someone like you !



Och det som brukar trösta är nog, äkta vänner som har vart med om samma sak, någon som kan lyssna och förstå ! Någon man kan dela sin sorg med men samtidigt göra något tillsammans som är roligt !

Kanske gå på bio,äta lunch/middag elr helt enkelt bara prata! :)

Postat av: A.L

kul med tävling :D

Postat av: Ida

Jag är med! Bästa tipset? Bra vänner mys med familjen, skämt videosar på youtube och en favvo glass! :)

Postat av: Elina

Två låtar som jag tycker är bra att lyssna på när man är ledsen, men kanske rycka upp sig lite är You are loved (Don't give up) - Timo Räisänen. Låten får en att tänka på att man är älskad (kanske inte av den som man vill, men ändå älskad av andra). Den andra låten är Snälla bli min - Veronica Maggio, det är en låt man får gråta ur sig till och fortsätta vara nere. Den handlar om att hon har kysst en annan kille vilket ledde till att hennes pojkvän gjorde slut och hon ångrar sig.



Mitt bästa tips är att göra det man tycker om mest. Jag skulle äta massa god glass och popcorn, sitta med täcket i soffan och kolla på någon bra serie, typ Vampire Diaries.



Mitt inlägg: http://sweetness.blogg.se/2011/november/alla-krossade-hjartans-dag-tavling.html#comment



Har gillat på facebook (Elina Backeby)

Postat av: elfina

jag är själv en av dem 30 som blev utvald av blogg.se för att hålla i tävlingen. Men tack ändå!

Postat av: Sofia

http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag?sk=app_211028855634292



Min bästa låt är antagligen "Jar of Hearts" eller "Stop Crying your heart out"!

Det som jag hellst gör när jag fått mitt hjärta krossat är att ringa över mina tjejkompisar och ha filmkväll, liksom bara koppla bort all jobbiga tankar! Om man hellre vill vara ensam kan jag sitta och sticka, rita eller läsa. Allting för att skingra tankarna!



Jag gillade redan den sidan på fb sedan innan ;) och tack för att du informerade mig om tävlingen, kul!

Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Jag är med =)



1. Kommer till deras fb sida:

https://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag



2. Gillat "Camilla Millah Öman"



3. Three little birds



Kram // Millah

[email protected]

Postat av: Johanna

http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag?sk=app_211028855634292



Länken till gillningen ;)Jag har fått mit hjärta krossat och skulle välldigt, välldigt gjärna vilja ha detta!

Om jag är ledsen lyssnar jag alltid på: "Allting kommer bli bra". Jag blir alltid glad och peppad och det känns verkeligen som om allting kommer att bli bra tillslut :)

Och lite glass eller mängder med godis är aldrig fel! "Lite glass om dagen, är alltid bra för magen!"



Puss Hej

Postat av: A N N N A I Z (Annis)

Vem är det som håller denna tävling? Skulle också vilja ha en sådan! :D

Postat av: annika

Jag är med :)

http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag?sk=app_211028855634292



Låten: Chris Medina - What are words

och till det ska man äta ben & jerrys-glass :)

Postat av: Johanna ♥

http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag



Har gillat sidan :D (Johanna Blom)



More Than Words - Extreme (passar in på situationen) eller Marry You - Bruno Mars (får en uppiggad)



Prata med en vän! Jag LOOOVAR har gjort det, och jag började SKRATTA. Annars, mys hemma med film och glass! :)



PS. en kille har gjort mig ledsnast i världen! Han var tsm med en annan samtidigt och sen gjorde han slut för att bli tsm med en annan (inte den han var tsm med samtidigt.) DS.

Postat av: Sara

http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag

Jag är med och har gjort allt man ska göra :D

Sofijah-låtar brukar funka för mig!!

Och att prata med vänner funkar, och godis & film funkar kanon det lovar jag !!!

Postat av: Frida Rosenqvist

Jag kom hit : http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag?sk=app_211028855634292



Jag har inte fått mitt hjärta krossat så många gånger ännu men, baka kladdkaka med världens bästa vänner, ät degen innan kakan är klar, försöka skratta så mycket du bara kan för du är värld att få må bra.

Lyssna på världens pepplåtar så blir det iallafall bättre och lägger upp videon på min facebook. Vill du ha länkning till det också men jag kan lova jag gör det!



Ha det gott! :)

Postat av: Nathalie

Jag har gillat sidan på facebook, När man får sitt hjärta krossat kan man lyssna på musik, mysa i sin one piece och äta godis! :)

Postat av: Helena Sofia

https://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag?sk=app_211028855634292



Jag är med och tävlar. Den allra bästa, finaste och mest fantastiska låten att lyssna på när hjärtat svider är My Star - Brainstorm. Den har jag både gråtit och skrattat till många gånger!

Postat av: Alexandra Kainulainen

Jag har gillat! http://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag?sk=app_211028855634292



Bästa låten är när man har fått sitt hjärta krossat är Ron Pope - A drop in the ocean med en stor Ben & Jerry's!

Postat av: S

https://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag?sk=app_211028855634292#!/allakrossadehjartansdag?sk=app_296512003696223



https://www.facebook.com/allakrossadehjartansdag?sk=app_211028855634292#!/allakrossadehjartansdag?sk=app_296512003696223



Bra låtar när man fått sitt hjärta krossat = Satan i gatan Veronica Maggio, först måste man få sörja med en låt.

Sen kan man lyssna på Who run the world- Beyonce, för efter deppandet måste man ju gå vidare, och då behöver man nautrligtvis ha en girlpower låt :)



Bästa botemedlet är nog att omge sig med människor som får dig att må riktigt bra, kan vara familj, vänner etc. Eller helt enkelt bara distansera sig och vara med folk vars umgänge inte påminer dig om den person som krossat ditt hjärta men som du fortfarande kan prata med om det känns bra.

Postat av: helena

Låt kärlek är ett bre skickat tusen gånger med Håkan Hellström.



Glida runt i en urtvättat tröja och äta ben and jerrys tills man spricker, gråta ut och se på filmer så man tänker på andras liv istället för sitt eget för ett tag.

Postat av: anna

leva livet, gå vidare och dö ensam.

-live your own life.


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -