Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

All that I asked for Is love that don't hurt soul

Skulle egentligen slagit ihop de tre senaste inläggen, men jag la upp dem via mobilen, och den cp:a...
Men ja, imorgon kommer alice hit och vi ska baka till klassen! :D
finfina halloweenkakor ska göras! :D
Har fått väldigt söta kommentarer nu det sista också. Här kommer några av dem! :) Glömde spara blogadressen, annars hade jag länkat till dem... Menmen..

Postat av: Jussa

Bara bra :) Vad gör du ikväll ?

Postat av: Matilda - FOTOBLOGG

hej sötnos! allt bra med dig ?:D

kram!

Postat av: Anonym

Ja precis

Postat av: M Y W E S S T R Ö M

nja inget :)

gillar du hockey? :)

Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna en jättefin earcuff i silver med kors?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-earcuff.html#comment

Postat av: Anonym

Aaw, gulli du e!

Joru, allt e bra här! Självdå? :)

Kramis

Postat av: Kajsa | Långt hemifrån men samtidigt hemma

sv: Det är bara bra. Hur är det själv?

Postat av: Amanda Matanovic

Fin blogg du har! Allt bra med dig? :D



Va gärna med i min dagens blogg, Kram

// Amanda, http://ammm.blogg.se/

Postat av: Ida

sv; Hellu! Allt är finfint, hur är det själv? :)

Riktigt ball bloggdesign du har förresten!

Postat av: Jennifer

Hejhej

Allt är toppen med mig, hur är det sj?

Kram på dej<3

Btw, nice blogg <3

Postat av: LillKoppwn

Inte så mycket sj?

Postat av: Anonym

sv: okej :)

Postat av: Anonym

ÅÅh vad roligt det måste ha vart? Vad ska du göra imorn då?:)

Postat av: eli

sv: ja, de är det. själv d?

Postat av: Solin ♥

sv: tack, ja jag har haft en bra helg, sj då?♥

Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Allt är bra med mig :) Vi hade kräftskiva hos oss idag :) Vad har du haft för dig under helgen? :)

Postat av: Daniella

Bara tagit det lugnt, du själv? :) Kramar

Postat av: Adela!

SV: Halloj på dig med! Nää, inte mycket. Plugga och annat tråkigt. Själv?

Postat av: EMMAS!

haft en bra lördag? :D kram

Postat av: michelle

sv; jaddå, och med dig? Super nice blogg! ;)

Postat av: bella

jag har inte gjort så mycket faktiskt, jsälvda? :)

kram

Postat av: Yuki Yoursic

Sv; det är bara bra. dd?

cool blogg btw.

Postat av: Emelie

Sv; Tack för titten :) Det är bara bra med mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -