Kontakta mig

Kamera

Översätt/Translate
English French German Spain Italian

Facebook

Följ mig
Follow my blog with Bloglovin

Videofyme
RSS 2.0

All I ever wanted was a simple way to get over you.

PFFT! hört massa rykten om att facebook ska läggas ner, inte okej....
Det innebär ju att alla kommer få ett liv tillbaka och att man måste GÖRA NÅGOT..... haha..
Har även hört att det var en liga som hotade att hacka fb, och massa (?)
mer hittar ni här : KÄLLA

Postat av: Cajsa

Kan du skicka länken igen? :)

Postat av: M Y W E S S T R Ö M

bara bra :)

vad gör du?

Postat av: Anonym

Det finns både nack delar o fördelar med att dom försöker ta bort fb.

Allt bra med dig?

Kram!!

Postat av: Mimmi Naveed

Oj, måste vart tråkigt att åka tillbaka? ^-^

Iaf, undrar om du kan vara jättesnäll och berätta vart du skaffade din egna domän? :)

Postat av: elin - foto -

vad gör du ? :)

Postat av: linnea

svar; jag fick en kommentar. men jag fattade ändå inte xd

Postat av: Jussa

- Härligt :) Jag gör ingeting ;p Hur är det med dig då ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
fotokobran -